Gå til innhold

Omgangssyken eller reaksjon på reductil?? Hjelp! :( Skal jeg ikke ta pillen min i dag?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Kastet plutselig opp i natt og ble skikkelig dårlig.. Har gått på Reductil i 6uker nå så det er vel litt sent å reagere først nå på disse vel? Er svimmel enda, men prøver å spise et knekkebrød nå. er vel sikkert pga at det er lenge siden jeg har fått i meg næring siden alt kom opp i natt. Hva tror dere?

 

har ikke turt å ta Reductilen min i dag siden jeg tenkte at det er dumt om den kom opp igjen. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var dårlig på formiddagen nå også så dette er nok omgangsyken ja :( kjedelig. Like greit jeg ikke tok reductilpillen ja for den hadde kommet opp igjen alikevel.. Slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da..ikke bra...men omgangssyken går ihvertfall over igjen...... så snart er du frisk og kan fortsette.....:) nå merker du jo hvor mye bedre det er å slanke seg som vi gjør, enn dem som har bullimi..og kaster opp.....slitsomt..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk de som frivillig kaster opp. nei fysj.. Hadde aldri orka det!

Formen føles grei i dag heldigvis så ting kan komme seg tilbake til normalen her. Men ser ikke noe grunn til å begynne på pillene sånn midt i uka når det bare blir kluss så tenkte å vente til mandag. Er det lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...