Gå til innhold

Juni: Gulper de fortsatt?

Anbefalte innlegg

Eller er det bare Andreas som er stor på dette fremdeles..

Nå runder han snart 10 mnd. Da skal vel denne gulpinga avta..

Har regulert kosten hans i forhold til dette( kuttet mme) Og kontrollveid han jevnlig. Er det rundt året de sluttet eller??

Er litt bekymret for at han han refluks.. men, legen vil ikke gjøre noe siden han har en fin vektkurve..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8780761-juni-gulper-de-fortsatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker faktisk at Andreas aldri gulper av brødskive. Er det kanskje lurt å erstatte et måltid grøt med brød da?? Får 3 grøtmåltider han nemlig.. Spiser som en hest. Holder heller ikke med 4 faste målid, spiser 5. Han sover lite om dagen og er tidlig oppe - så det er egentilg ikke så rart..

Helsesøster mente gulpingen ville slutte rundt året. Sier seg selv at når de begynner å reise seg mer(- ikke presser på magesekken... )

Den dagen skal jeg se fram til, for denne gulpingen har vart å 10 mnd nå. Er såå lei.. skifter body i eningen, samt vasker 3 marskiner med klær daglig!! Huff!!

så slitsomt...huff.. synes synd på deg.

vi har aldri hatt mer enn 2 grøtmåltider. og nå har han begynt å få skive til frokost. av og til grøt. varierer litt. tror ikke det er noe i veien for at du kutter litt ned:) her var h an så lei av grøt og superhypp på skiva, så var ingen problem her:)

synes det verste var at når det sto på som verst, at han gulpet ned folk som holdt han..

Annonse

Hver gang jeg sier høyt at ”nå tror jeg han har sluttet å gulpe..”, så kommer det en gulp i løpet av kort tid! Men når jeg tenker meg om, så har gulpingen avtatt i takt med nedtrappingen av morsmelk. Nå hender det at det kommer en gulp hvis han har spist veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...