Gå til innhold

MÅKEN.... Er du her i dag?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Veldig spent på å høre hvordan formen din er i dag! - Er jo neste mann ut du!!!

Sender deg alt fødestøvet jeg har igjen!

**********************************************************************************************************************************************************************

Håper vi ikke sees i morgen, for da bør du ligge på sykehuset med nurket i armene dine!

Fortsetter under...

Spennende..........

Håper å ikke å se deg her i dag

************************************************************************************************************************************************************ fødestøv sendt deg, hvis du ikke har brukt det du allerede har fått

Lykke til

Jeg også låner deg litt fødestøv'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Håper ting har begynt å skje hos deg, må være treigt å gå å vente på overtid. Lykke til!

ååå spennende!!!

Fødestøv sendes ut i solen *'***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Annonse

Er her desverre fortsatt jeg...

Det var ikke noe liv i magen etter frokost i dag, og på grunn av lite liv i går, så jeg ringte til Ullevål, og nå har jeg både sittet med ctg og tatt ultralyd, og i det minste fått konstatert at det står bra til inne i magen! Det er i alle fall litt lettere å slappe av når jeg vet at det står bra til inne i magen.

Jeg prøvde å fritte ut legen om hun så noe om når det kunne skje noe, men alt hun ville si var at det eneste som manglet var skikkelige rier. Det kunne skje i kveld, eller ta flere dager...

Takk for fødestøvet! Håper det hjelper. Hvis det ikke skjer noe så kommer jeg på treff i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...