Gå til innhold

Dåkker som har født nu i det siste - ang babytreff...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

September, oktober og november-barna veit jeg har babytreff hver torsdag. Hadde det på baguetten før, men de har nå begynt å møtes hjemme hos hverandre. Jeg kan godt bli med på babytreff på kafe evt. om flere er interessert i det?

Heisan du og takk for sist :)

Har vært kjempekoselig å møttes til babytreff. Har ikke vært på noen sjøl, men vi kan vel kanskje arrangere vårres eget eventuellt. Bare si tid (ikke så veldig tidlig) og sted, så hiv æ mæ med hvis æ ellers har anledning :)

Håpe det e mange andre som også vil være med.

Hilsen Susanne

Da kan vi jo kanskje bare starte vårres egne treff? Ka med å ta første uka over påske - bli kanskje litt kort varsel denna uka? Neste uke e det jo påskeferie, så da e nok sikkert mange opptatt ;-)!

For min del kan vi møtes kor som helst - men kanskje greit å ta kafe først, og så eventuelt hjemme etterhvert...? Kom gjerne med forslag :-)! Må jo iallefall være plass til litt barnevogne og sånn.

Maria

Høres bra ut uka over påske :-) På baguetten på storsenteret hadde de andre treff, og der er det jo plass til barnevogner osv. Er enig med Susanne at det ikke bør være så tidlig på dagen. Vi sliter enda med våken-netter innimellom, men det er vel sånn en må regne med (?). Blir koslig å møte dere alle igjen :-)

Annonse

Hei hei!

Gratulerer med babyene til alle dere jenter som jeg gikk på treff sammens med...

Jeg blir gjerne med på treff, blir koselig å se dere alle igjen..

Bare gi beskjed så kommer jeg.. klem fra Viola

12- tiden må vel passe? Synes det var for tidlig før, men nå sover vi litt lenger på natta, så det skal gå bra for oss. Alle dager passer for oss, men tirsdag 10.04 over påske har vi kontroll på helsestasjonen så helst ikke da. Når passer det for dere andre da? Maria, du setter opp en dag du etterhvert? :-)

Onsdag etter påske passe veldig fint for mæ også! Skal vi kanskje legge det ut "her oppe" under BIM-treff, eller? I tilfelle nån bare les der! Bli koselig å se dåkker alle igjen - håpe de fleste har mulighet til å komme da!

Maria!

Annonse

Kommer gjerne på babytreff, men får foreldrene på besøk nå uka etter påsken, så er litt usikker på om jeg kommer på onsdag - sannsynligvis ikke. Men, blir gjerne med neste gang. Kanskje dere enten kan legge ut neste treff her, eller sende meg en melding? 41086715. Gleder meg til å se dere alle, og til å få noen gode råd... mye som er nytt og uvant føler jeg!! Hilsen Ebba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...