♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 2 dager på overtid, hu kunne holdt seg pokker så langt borte*sur* måtte bare ha en utblåsning før jobb.... blææææææææææh
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Så kjipt!!! Du får ha bedre lykke neste pp da Det klaffer nok snart!!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Send henne gjerne til meg Jeg vil at den SKAL komme snart slik at jeg får begynt på ny pp... Ikke hatt mens siden 22.jan... BLIR SÅ LEI!!!! Blir jo ikke baby ut av dette...
*Bea* & bitteliten Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Næmmen - det var jo ikke avtalen!!! Du skulle jo holde av plass til meg inne på 1. trimester Ja, ja... Da kan vi jo skravle sammen i en mnd til mens vi venter på neste IKM da - og da skal vi flytte altså!!!!!!! Vi ender vel kanskje ut omtrent samtidig neste mnd også vi da... Jeg skal til legen på fredag - skal be om å få startet utredning. Er egentlig min 20 pp jeg går inn i nå - siden jeg ikke begynte å telle før jeg begynte med EL tester mm. Hmmm tida har egentlig gått fort og da - i mai er det 2 år siden jeg slutta på pilla. Vi "snakkes"!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 ja sant?dårlige greier...hehehe ja det kan vi jo...ja mulig det nå får jeg jo lengre sykluss da siden den kom forseint...men men..skal til legen på torsdag og skal da be om henvisning til gyn, nå gidder jeg ikke mer tull;o) jeg jumpa kjapt inn i 13. pp men egentlig den 19. pp. blæh... så sånnsett starta vi vel ca samtidig da... jepp klart vi snakkes=D
*Bea* & bitteliten Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Vi får holde hverandre oppdaterte om hva som skjer hos legen også da. Komisk at vi er så like på antall pp, syklus - og nå også når vi skal til legen og be om henvisvning til gynekolog. Er engstelig for at legen sender meg rett ut døra med beskjed om å prøve litt til selv. Da blir jeg SUR!!!! He, he... men da har jeg allerede nå bestemt meg for at da ringer jeg evt. Volvat og starter utredning der. Frusterende når det tar sånn tid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå