Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hei alle sammen ! Skal på sjopping på torsdag og pga vekten er ikke dette noe jeg gleder meg til.,... men har ikke klær så må... Vi har en zizzi butikk her som jeg ikke har vært på og jeg lurer defor på om noen vet åssen olabuksene ( dongeribuksene ) deres er i størrelser og form ? Er de som H & M eller lignende eller er de mer romslig ?
Ellen81 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er kjempe glad i zizzi sine klær. Ikke er det så dyre som andre "store" merker heller. Og det er ofte god kvallitet på klærene. Dongeribuksene deres er det ofte god stretch i, men hvordan de er når magen blir gravid vet jeg ikke. Har måtte lagt bort mine zizzi bukser for en god stund siden H&m sine gravide bukser er sikkert helt okey, hvis de har str din. Men hvis du sikter til BiB olabuksene, så kan jeg IKKE anbefale de. Hvertfall ikke hvis du har leggmuskler. For de er trange i bena, ofte i hverfall. Og det er ikke alltid like lekert. Blir liksom litt feil hele greia. Men, sofbuksene til h&m er geniale Lindex sin Generous avd har også gode bukser, men prøv de først, mange ulike modeller, og ikke alle sitter like fint.... Er ikke særlig morro å kjøpe klær når man i utgangspunktet er stor, og trenger ennå større. Men, det er bare å bite tennene sammen. Blir det for ille, så får du kjøpe deg litt strikk og sy ut de klærene du allerede har. Men, det ordner seg alltid Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 hei vil bare si noe om olabuksene til hm i mamma avdelingen , og de er kjempegode, skikkelig stretch. vide i bena, og ganske store i strl, jeg måtte kjøpe i en srtl mindre enn vanlig, men kunne godt ha kjøpt de i en strl mindre, for de utvider seg skikkelig. og jeg sliter med å få kjøpt annet mamma tøy (ihvertfall det på hm, ser jo ut som en gjøk i de jo, skikkelig dårlig passform)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå