mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 28. mars 2007 #2 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Jeg har termin 6.okt.
Kristin_på vei Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Heisann! Jeg har termin 1.oktober! Har dere sett at det skal være BIM treff på Sting den 3 mai for oktobermager? Jeg er Stavangerjente på min hals, men for tiden bor jeg i Nord Norge, men flytter til Stavanger i juni. Hadde vært artig å utvekslet tanker og ideer sammen! Jeg er førstegangsfødende? Hva med dere? Kristin
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 hvor står det om BIM-treff på Sting 3.mai??? vet du klokkeslett?
Katrinemarie Skrevet 5. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2007 Ja jeg så det skal være bim treff i stavanger 3. mai, men hvis jeg husker riktig var det på et tidspunkt på dagen jeg er på jobb desverre. Ellers skulle jeg gjerne vært med!
Katrinemarie Skrevet 5. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2007 Det hadde vært gøy å vite om flere har termin i oktober, kanskje vi havner på barsel sammen;)
Leander 05ogEmmely Electra 07 Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 hei dere. jeg har også termin den 11.10. ennda, men skal på ul den 16 mai , så den blir vel litt forandra då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå