Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Hvordan går d m dere? Kosejent1 har du fått i deg første dose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første to sniffene er vel overstått. Gikk veldig greit og slapp heldivis å få den helt ned i halsen (men det er jo en nesespray). Er super positiv i dag. Dette skal gå bra! Lykke til begge to!

Skrevet

Her går alt bra. Hadde det ikke vært for at jeg er så sylte forkjøla hadde det vært enda bedre. Sniffinga går bra, så nå er det bare å være tålmodig og vente på neste steg som kommer 11 april.... Går det bra med deg også Pops?? Og Kosejen1 har kommet igang også. Det er bra.

Kos

Skrevet

Går bare fint her! Har satt alarmer på mobilen så jeg ikke ska glemme en sniff ;o) Har et helt regime om dagen med temping, 3 x sniff, folat, vitaminer og omega 3! Puh :D Skal avslutte tempinga nå når TR kommer.

Ellers er jeg blitt kjempetett og snufsen i nesen, lurer på om d har noe m sprayen å gjøre?!?

Skrevet

Lurer på noe! Har dere hatt lap eller lignede ifm utredning? Jeg har kun vært til innvendig UL. Den sa ingenting om jeg hadde eggposer eller ikke, var ikke på rett tid i syklusen. I tillegg til dette har d bare vært blodprøver for bla å sjekke hormonstatus.

Skrevet

Jeg har ikke vært på annet enn innvendig UL jeg heller. og selvfølgelig tatt en drøss med blodprøver da. Ellers intet. Det ble ikke funnet noe unormalt på UL, og jeg var heller ikke der på rett tidspunkt i forhold til å kunne finne eggposer.

Men jeg var nok utredet sa de på St. Olavs så da får man jo tro at de vet hva de driver med. Problemet er jo manglende el og gyn på sykehuset i Namsos der jeg har vært for innvendig UL så ikke noe galt på eggstokkene. Så da får man tro at det finnes egg der inne et sted.

Skrevet

Hos meg har også problemet vært manglende EL. Fikk EL med Pergo, men ble likevel ikke gravid :( Lurer jo da litt på hva probleme tkan være?!?!

Vi får iallefall håpe at det er noen fine egg der inne.

Ellers syns jeg tiden nå går utrolig sakte.. Har bestilt godt vær i påsken slik at tiden kan fly litt!

Skrevet

Sorry sent svar jenter, men har nesten vært på jobb siden tirsdag. Bare vært hjemme for å dusje og skifte. Tiden går ihvertfall litt fortere fremover. Jeg har tatt invendig ul, blodprøver, gått på pergo og tatt lap. Der ble det fjernet endel endometriose, ellers ser alt bra ut både med meg og mannen min. Hvordan går det med dere som har sprayet noen dager lenger enn meg? Går det fortsatt bra? Ha en god helg!

Skrevet

Hei dere to! Jeg har nå sprayet i fire dager, og har ikke begynt å merke noe enda ialle fall. Antakelig litt tidlig, de sier det går en uke før man kjenner noe... Så får vi bare tro det... God helg til dere også, og god påske.

Kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...