Gå til innhold

Halvveis i dag! :o)

elly belly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj Mia_I :o) Du har jo kun et par måneder igjen så er du mamma. Tenker du har fått det meste på plass i hjemmet og bare gleder deg til rommet blir fylt med deilig babylukt. Akkurat den tanken er litt fjern for meg enda, men jeg regner med den kommer når vi bare kommer i gang med innkjøp og barnerom. :o)

Ja det er helt merkelig, etter å ha ønsket seg dette så lenge :-)

Turde lenge ikke å kjøpe inn noe, redd for å "ta gledene på forskudd". Men nå slapper jeg litt mer av, og har begynt å fylle hjemmekontoret med vogn, seng og vogge.. Så da blir det nok barnerom etterhvert! Er fortsatt litt som mangler, på klær og småtteri, men vi har jo to måneder igjen til termin. Og koselig å pusle med å handle inn nattøy og bodyer...

Har sågar begynt å si "når" vi får barn, ikke "hvis" :-)

Annonse

Takk for det Fruen.77!

Det kjennes bra og heldigvis er formen kjempefin igjen. Dette er vel egentlig den beste perioden i hele svangerskapet sånn form-messig, så jeg nyter det og våren på en og samme tid! :o) Om et par måneder kommer nok skolissene til å bli litt vanskelig å knytte fordi magen er i veien, så heldigvis går vi slippers sesongen i tide. hihi

Går det bra med deg?

Huffja, vognjungel er det!! Vi endte med Teutonia Mistral. rett og slett fordi en venninne og henens barselgruppe anbefalte det - jeg synes det var vanskelig å veie for og i mot ut i fra hva de i butikkene fortalte. Og fordi den får plass i bilen og er noenlunde lett.

Er en del man må sette seg inn i med denne første...

Kan melde om at i uke 32 er magen veien ja, får fortsatt klipt tåneglene, men bare såvidt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...