Birte78 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har ikke tro på at det vil ligge en barnehageplass til min datter Frida på 13 mnd i morgen i posten, så vi vil komme til å trenge dagmamma. Vi bor i Skuteviken, så det hadde vært fint om du bor i eller rundt Bergen sentrum. Om ikke det skulle være slik, så går det fint med Laksevåg og evt. landåsområdet også. Frida er ei kjempblid og artig jente som i dag har dagmammaen sin på Apeltun. Det har gått fint så lenge min samboer har hatt prosjekt der, men nå er det ferdig og det er derfor veldig lite praktisk for oss å måtte kjøre så langt om morgenen. Jeg jobber forresten i sentrum. Dessuten går kontrakten ut 22. juni, men vi kunne tenke oss at du begynte 1.mai. Ta gjerne kontakt med meg på mail : [email protected] Regner med at en del av dere dagmammaer, mister noen av ungene dere passer i dag til barnehagene...
cicel Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei! Hvet ikke om du har fått ordnet deg med pass, men jeg er en voksen, pålitelig dagmamma som har plass til barnet ditt fra den 25april. Du kan jo ta kontakt,så får du vite mer. mvh.Bente
cicel Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei! Hvet ikke om jeg bor for langt unna for dere,men svarer nå uannsett jeg. Jeg er en voksen,pålitelig dagmamma som har en ledig plass for ett dagbarn fra1 Mai 07. jeg kan tilby barnet deres gode lekemuligheter både ute/inne,ett røykfritt og godt miljø med andre barn. Jeg har vært dagmamma siden 2002 og har mange gode ref. Min arbeidstid er Man-Fre fra 0630-1630. Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat og mer info. Mvh.Bente 41822334
Birte78 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Hei, Såg en plass at du sa nei til en vill unge. Frida er en aktiv jente, så det er ikke sikkert det passer så bra. Har uansett en som bor i sentrum, som har meldt sin interesse for å passe Frida, men takk for at du meldte deg.
cicel Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 hei igjen! fint at du har ordnet deg med pass:) Ville bare komentere ditt svar,så det ikke er noen missforståelser ut å går her. Jeg har ikke noe imot at barn er aktive, det er jo normalt i den alder vi snakker om her,men at jeg sier nei til enkelte må jo få være lov,akurat slik som dere foreldre også gjør iblandt. Som jeg nevnte i det innlegget du sikter til må jeg jo ivareta de andre barna også, da syntes jeg det var feil å ta inn en som var veldig aktiv og hadde lite grensesetting. Men ok, jeg er ikke sur eller sint på noen måte, men syntes ting blir lagt ut på en feil måte iblandt. Ønsker deg lykke til med din nye dagmamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå