Gå til innhold

April: Kjeder meg jeg

skorpion-75

Anbefalte innlegg

Kjeder meg så om dagen jeg. Som jeg har skrevet tidligere er jeg sykmeldt med brukket halebein. Vært hjemme nå i 6 uker. Til og begynne med var det jo godt med litt "ferie", men nå...å det er så kjedelig. Har lest ut 4 bøker, malt masse så nå er jeg lei(maler bilder).. Ikke skal jeg gjøre så mye husarbeid for skal jo helst være i ro!! Prøvde å sitte ute litt i går, men fysj det gjør jo vondt i rompa etter 10 min.. ikke kan jeg sitte her så lenge av gangen heller.... blæææ hva skal jeg finne på??? Håper og krysser fingre for at jeg kan jobbe etter påske for dette er fryktelig kjedelig i lengden altså!!!

Phuu sånn, nå fikk jeg ut litt frustrasjon:)

Ha en flott dag alle sammen, klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arg, skjønner den frustrasjonen der!! Har hatt trøbbel med halebein selv, men ikke så ille at det gikk utover noe annet enn sitting (og det burde jeg jo absolutt gjøre mindre av, hehe), men vondt er det! Var sykemeldt noen uker med senebetennelse i fotbladet og DET var frustrerende det. Vår (som nå med kjempefint vær) ute og jeg kunne ikke gå en eneste tur. Ble mye nettsurfing og chatting på meg da, ja.

Men hvordan er det å gå? Sliter det like mye på halebeinet som andre aktiviteter? Eller kanskje mer? Hvis ikke får du nyte finværet ute :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du kjeder deg ja! Det har tatt tid det her. Får håpe at når du får påsken på deg at du er tilbake etter det!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...