Gå til innhold

Negativ test dessverre :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da er det vel bare den fæle tanten min som driver å tuller med meg - begynner å bli grådig lei nå. Er på dag 36 nå og frykter at jeg fremover må slite med lange sykluser; det gjør det jo ikke akkurat enklere å bli gravid.

Når hun nå skal komme, synes jeg hun kunen ta og innfinne seg snart slik at jeg kan komme videre til - urg - 15 pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh nei nungo-

trodde virkelig at det var din tur nå ! Uff- det er en påkjenning å leve i en slik berg- og dalbane av håp og drømmer....

Men- så lenge tanta ikke er kommet ennå, er der jo fremdeles et håp- det kan jo tenkes at EL var ekstra sen og at du likevel kan være heldig denne måneden.

Fortsetter å håpe for deg, jeg- og krysser alt til krampa tar meg....:-))

XXXXXXXXXXXXXXXX fra

Skrevet

Uff Nungo!

Nå hadde vi håpet på en positiv test for deg. Forstår at du er skuffet. Men hvordan ligger det an med temperaturen? Hvis den fortsatt er høy så er det jo fremdeles håp. Jeg har selv testet neg noen dager over ikm for deretter å teste positivt senere.

Skrevet

Hei igjen!

Ser nå at du kanskje ikke er en av "temperne". Jeg blandet litt, men så lenge tanta ikke har kommet er det jo fortsatt håp.

Skrevet

Æsj, så dumt. Men som de andre skriver... så lenge tr ikke har kommet, er det fortsatt håp... :) Krysser armer og ben, og lager stoore kryss for deg :)

Skrevet

Huff..slitsomt da.

Håper fremdeles for deg.

Klem klem

Skrevet

Uff, så innmari leit nungo...

Skjønner så godt at du blir frustrert og lei.

Når syklusene skal variere slik vet en jo ikke hva en skal tro, og ikke minst blir en håpefull når det drar seg ut. For ikke å snakke om skuffet når en bare blir lurt.

Kjempe klem fra meg

Skrevet

Skjønner du begynner å bli lei. Men så lenge TR ikke har kommet, er det håp. Det kan jo være at hcg-nivået i kroppen din ikke er høyt nok ennå. Prøv igjen om 2-3 dager. :-)

Skrevet

Usj,føler med deg!!!

Må være helt tullete disse tantene for tiden, her i gården kommer tanta også sent, og med brask og bram:((

Håper du snart får en avklaring på om tanta er på vei eller en liten spire likevel har klart å klore seg fast, det er fortsatt håp:-)

Hilsen

Skrevet

Står det til i dag da Nungo?

tenker på deg:)

Klem

Skrevet

Åh, så snil du er da, skifer :-)

Syens så vist jeg så skyggen av blod på papiret i dag morges tidlig og har derfor helgardert meg med bind i trusen - men det har ikke komt noe mer, så kanskje jeg så syner? Har heller ingen kalssike mens-symptomer, men dessverre er min erfaring med negative tester at de er alt for troværdige :-(

Hvordan stå det til med deg da?

Skrevet

leit å høre-det var jo din tur nå

lykke til i neste pp

Skrevet

Ja så gikk det visst ikke bra denne gangen heller for hverken deg el meg, vi som var så optimistiske. Jaja, vi får vel nøye oss med en januarbaby vi da? Vi skal vel klare å vente litt til?

Skuffende er det i alle fall, men så kommer du deg ovenpå etter de obligatoriske deppedagene før påska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...