Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er så dritt lei hele samboern at jeg tror jeg spyr jeg snart, føler han blir mer og mer irriterende for vær dag som går. Ikke veit jeg hva helt hva det er som gjør meg så irritert eller, er bare møkka lei hele typen. Kan kansje være det at etter jeg har prøvd å forklare at jeg blir vekket når han legger seg midt på natta, at det å sove halve dagen er ikke særlig familievennlig, at når han endelig legger seg, snorker han slik at jeg blir liggende våken resten av natta, at jeg nesten blir dytta ut av senga, for han tror han trenger 150 alene. I natt skal jeg ligge på madrass på gulvet til sønnen min. Men jeg tør ikke flytte min vei, veit ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk med gutten min da. Det jeg sier til meg selv når jeg har slike dager er at, det var da fornuft forhold/ekteskap før i tiden å. Men så kommer neste tanke, enn om det sitter ei jente der ute som kan elske han slik han fortjenner, ikke ei som er sammen med han for det er best økonomisk. tro hvertfall det er bra at vi ikke tenkt å prøve på noe barn før til jul/nyttår, er ikke riktig å skape et nytt liv slik jeg har det med han. Grr trodde det skulle hjelpe å få det ut jeg, men er like forbannet enda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8779315-er-s%C3%A5-dritt-lei-klage-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå