Gå til innhold

Nei:'( SA i natt:'(


MissMe*med*lillegutt

Anbefalte innlegg

Natten har vært lang og trist:( Våknet kl 04.30 med kraftige magesmerter og blødninger. Dro avsted til legevakta hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde hatt en spontanabort.

Akkurat nå er livet trist og urettferdig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, håper det går greit med deg. Det er en ordentlig tom og ekkel følelse:( Skjønner at livet føles utrettferdig nå. Lykke, lykke til videre. Håper du kommer tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissMe, jeg har svart deg inne på ufrivillig abort. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at dersom du trenger den rhesus-minus-sprøyta, så må du ta den innen 72 timer etter at du begynte å blø.

 

Trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg svarte deg nettopp på det andre spørsmålet ditt før jeg så denne meldingen. Det var trist å høre. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissMe!

 

Kjempe leit å høre at du hadde SA i natt. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har tidligere hatt 2 SA (etter naturlig graviditet) på akkurat samme tidspunkt. Denne gangen gikk det heldigvis bra, så langt(7 + 1 i dag) iallfall.

 

Man legger automatisk planer når man ser at graviditetstesten viser GRAVID. Alle planer går i vasken, akkurat nå iallfall.

Nå er det viktig at dere ser framover og håper på at det klaffer igjen i nærmeste framtid.

 

Lykke til !

Bamseklem i fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender deg varme tanker. vet akkurat hvordan det føles å våkne om natta å blø,alt du har gledet det til,blir borte å tårene kommer. .

men du er inne her igjen før du aner det, jeg hadde ikke mens mellom jeg før jeg ble gravid igjen etter en SA.

 

lykke lykke til videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.Jeg føler virkelig med deg og vet hvor kjip den følelsen er. Jeg mistet for bare to uker siden og det var trist.

Nå er det lov å være trist slik at du får bearbeidet dette. Det er viktig å snakke med andre om dette tror jeg. Du kommer deg på beina igjen snart og det er bare å ikke gi opp.selv om det føles tungt nå.

Jeg ser lysere på livet nå hvis det er noe trøst........:)

Snart er det din tur skal du se.ønsker deg all lykke videre.

stor bamseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Tusen takk for så fine tilbakemeldinger, varmer godt i ett trist hjerte å lese at så mange bryr seg:)

Jeg må bare ta tiden til hjelp og prøve videre:)

 

*stor bamseklem til dere alle*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist å lese. SA er veldig vondt! Husk å ta godt vare på deg selv, og å sørge, så lenge du føler du trenger det. Sender link til en fantastisk side som har hjulpet meg gjennom mine SA'er.

 

Stoooooooor klem til deg!

 

http://www.pregnancyloss.info/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er trist å høre!

Jeg hadde en SA selv for to dager siden.. vet hvordan du har det! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...