Gå til innhold

Dere som tar temp...... Trenger hjelp :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er på min 7 DPO idag, og hadde ett KRAFTIG tempfall. Laangt under coverline.. Da er vel egentlig nesten alt håp ute da, er det ikke det? For er det ikke rundt den 7`ende dagen man skal få en tempØKNING?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har også en dipp, de kaller det festedipp, så ikke fortvil, det finnes fortsatt håp!

Skrevet

syntes det høres ut som en feste dipp heller ja spør du meg.. og tiden stemmer jo og :)

Skrevet

Hmm, er ikke så helt inne i dette her, jeg.... Har dere lyst til å titte litt? Bare for å se hva dere syntes....? Dette er egentlig "jomfru-turen" min på FF se.. Hehe..

Men syntes jeg leste noe om at festedipp ikke er så vanlig..? Eller..?

Uannsett: http://www.fertilityfriend.com/ttc/

Skrevet

du må gå inn på sharing (venstre side) og velge home page setup, øverst der finner du en link i en liten rute. det er den du må kopiere inn til oss :)

Skrevet

oi, el på 57?

da har du virkelig lange sykluser.

men det ser veldig ut som en festedipp. har aldri gått under coverline selv.

men ikke noe å engste seg for (at løpet er kjørt)

hos meg og alle andre charter jeg har sett på så synker tempen først 1-2 dager før mens kommer.

du har ennå tid igjen.

håper du får et skikkelig templøft i dagene som kommer :)

Skrevet

Har hatt en sa, nå sist skjønner du, så er nok derfor den er blitt så lang!! (Håper jeg!!!!)

Krysser fingrene for ett kjempe løft fremover jeg nå da..!

Skrevet

gjør det :)

håper du lykkes denne mnd, ser veldig bra ut iallefall.

men du..

du burde legge inn når blødningen etter sa startet.

det er faktisk mulig at du får el satt til litt tidligere, så nemlig at du hadde ennå en dipp skjønner du :)

krysser fingrene masse for deg :)

klem klem

Skrevet

Jeg heier også på festedipp. Jeg har noen små tempsenkninger i DPO-dagene, men aldri så lave. Og ikke er jeg gravid, så det er nok ett godt tegn med din lave!!!:)

Men derimot synker tempen brutalt 1-2 dager før TR. Håper det går andre veien for deg da:)

Skrevet

Har ganske lange sykluser, så regner ikke med å få tr på noen dager, men man vet jo aldri når det har vært litt surr (SA) !

Jeg har ikke hørt om sånn tempdipp før jeg, hva skjer da egentlig..? Prøvde å søke litt om det, men fant ikke noe jeg forsto...Hehe.. Noen som vet hva det er/hva som skjer da? Hvorfor får man sånn?

Skrevet

tror det skal stå noe om det inne på pernille.info

se der du :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...