Solskinnsdag Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Noen som har denne vognen? Skikkelig fiks vogn, så enkel å slå sammen! Erfaringer med den noen?? :-)
Reds76 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg lurer på det samme! Har veldig lyst til å kjøpe den... Men, hvordan er den i fohold til andre trehjulinger...? Håper noen svarer oss, da, Marie1978*HØYGRAVID* !!
mammmamia ** Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Har ikke vogna, men har prøvd den og synes ikke noe særlig om den... Plastikkhjul er drepen for meg hvertfall, men vogna er romslig i sittedelen og enkel å legge sammen, men synes den ser plæstikk og spinkel ut. Til den prisen ville jeg absolutt heller gått for OTH Urban Jungle, Easywalker Sky eller TFK Joggster Twist som er samme type vogner, bare i mine øyne mye bedre :-)
Solskinnsdag Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Ingen flere inspill?? ;-) Jeg har ikke tenk meg vognen selv da, kusinen min som driver og snuser på den, men jeg synest nå den så smart ut jeg da, stor og god til å være en 3-hjuling. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Vi har vogna og liker den veldig godt. Snupi er glad i vogna si, kan gjerne sitte i den inne og leke om hun hadde fått lov. Jeg valgte den fremfor OTH da vi skal ha nummer to og jeg foretrekker City Bag fremfor OTH bagen. Fjæringene er også bedre. Den er 2cm kortere i ryggen, men bredere. Når det gjelder Easywalker og TFK, liker jeg ikke utseende.
prinsesse08 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er veldig glad i Emmaljunga Cangaroo sitt utseende hvertfall, men har ikke testet ut vognen. jeg har også lyst å kjøpe denne. Jeg liker heller ikke bagen til oth, er så firkantet og lang. Mye finere med city bagen til emmaljunga. Noen som vet hva denne vognen koster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå