Gå til innhold

*hehe* da er det bekreftet. Man kan ikke stole på "noen", i allfall ikke sin egen kropp!!! *hehe*

Anbefalte innlegg

Kan virkelig ikke annet enn le i dag, jeg. Kroppen er rar det må jeg si. Meen går videre med friskt mot vi, og satser på klaff neste pp.

=0)

Lykke til dere andre som venter på IKM!!!

Det er herved bekreftet, så jeg signerer med

Fortsetter under...

Jasaa, rundlurt 1 ? Er du rundlurt du? =oD Det er jeg ogsaa, big time.

Velkommen til kvinnelivet sier naa jeg, god tur inn i neste pp.

Satser paa sex hver 3. dag her og saa ser vi med naturmetoden.

Hilsen rundlurt 2

hei...

så du testet deg i dag?har du fått den berømte tanta også eller?

jeg venter stadig på min selv om jeg ikke vil ha den.hehe

mulig jeg har hatt eggløsning noe senere enn jeg trodde så den er vel rett rundt hjørnet.gidder ikke ta flere tester nå.

det gikk fort med hun jeg har som er 4 nå.men med ny mann kan det jo hende vi må prøve litt lengre.ikke alle som får det like fort til og jeg skal ikke klage for vet det er flere her inne som har prøvd lenge lenge.

hei jenter....=0)

*hehe* ja jeg ble virkelig rundlurt.... Da jeg våkna i dag tidlig og tok tempen, måtte jeg slå på lyset og sjekke tempen flere ganger. Den hadde droppa bigtime!!! Og hva betyr det? Jo tanta er på vei. Står opp og logger inn på FF og legger inn tempen der. Går på do. *drypp,drypp* (hva kommer nå!? Jo barnetv......ehhh neida, der kom tanta gitt) Jaja, men som jeg sa til gubben i går, nå kan likegodt tanta komme så vi kan komme igang med ny pp, istedet for å teste neg og fortsatt ingen tante...

Så humøret er bra, gubben fikk ny jobb i dag JIPPI!!!!!! Slutter med skiftjobbing + annahver jævla helg, og går over til kun dagtid og ingen helgejobbeing MED BEDRE LØNN I TILLEGG!! =0)

Så joda dagen er bra likevel =0)

Vi henger oss på ditt opplegg Femina- sex hver 3.dag, og så går vi over til annahver rundt dag 10 i syklusen. (da jeg ble gravid EXU hadde vi kun sex på dag 10 og dag 12, denne pp hadde vi mye mere sex, så der kan man se...)

Lykke til med el-leitinga Marita, og med el på vei Femina!

Satser på el om 14 dager her! =0)

Annonse

Det er ikke en universaltemp det er snakk om, så den vil være annerledes hos deg en for eksempel hos meg. Det som er at etter eggløsning så stiger temperaturen MINST 0,2 grader (litt mer hos meg da) i forhold til den temperaturen du har fra mens og til eggløsninga. Er man gravid vil denne temperaturen holde seg høy lenge (mulig hele svangerskapet, men det er jeg litt usikker på). Dersom du ikke er gravid, synker tempen dagen før eller samme dag som tanta dukker opp. Så vil den holde seg lav frem til eggløsning igjen, så stiger den 0,2 grader eller mere etter eggløsning og holder seg slik til mensen kommer, evt fortsatt høyt dersom du er gravid osv....

Temperaturmåling er et meget pålitelig verktøy når det gjelder å finne ut om man har el, evt når man har el, og om man er gravid. Temping er faktisk mere pålitelig enn f.eks eltester...(eltester kan ikke si noe om egget faktisk har sluppet, tempen vil derimot ikke stige dersom egget ikke slapp). Grei måte å bli kjent med sin syklus =0)

Takk for det Knaetta,

Joda, vi ble godt lurt i gaar begge to, hehe... Lo godt da jeg logget paa i gaar og saa din traad, fnis...

Og DEILIG aa starte dagen i dag men aa ikke tenke paa urin, hvor mye eller lite jeg har drukket og deilig aa befri seg fra testehysteriet faktisk!

Men selv om doktor dyregod sier testene her er tull, saa tror jeg nok de er mest tull naar du IKKE er gravid. Tror kanskje jeg tar en test en gang pr uke naa, i tilfelle det skulle vaere en knallblaa strek mener jeg. Saann at dersom det var en sylfersk spire likevel som legen ikke saa i gaar (tviler sterkt da, veldig sterkt) altsaa en som bare saa vidt har flyttet inn, saa skal jeg faa med meg det.

Det er jo det som er med sykluser som er helt paa styr, man VET faktisk ikke.

Selv om jeg fikk alle de avkreftelsene i gaar, saa er det en bitteliten stemme inni meg som sier kanskje likevel, det kan jo vaere en 3 ukers spire faktisk som han ikke saa....

Vel, vel, slutt med spekulasjoner i hvert fall og slutt paa aa tolke urin. At jeg maatte ha litt kjeks i morges ogsaa og ymse smaating skal jeg ikke tolke i det hele tatt.

Lykke til du naa, vi blir nok graverte alle sammen snart skal du se.

hei femina og knøtta:-)

jammen kom ikke tanta på besøk hos meg i dag tidlig.....litt kjipt men man kan ikke annet enn og le.kroppen lurer oss totalt.

ja så vi har vel samme tid neste mnd vi knøtta....hehe

Hei jenter i "Rundlurtklubben"! =0)

Marita- å kjipt med tantebesøk da! Ja virker som vi har rimelig lik syklus! Min er nå tilbake (håper jeg) på 28 dager som det var før graviditeten i høst. Er så greit med stabil syklus. Kan nesten stille klokka både til el og IKM.

Femina- ser du har testa pos på el nå! You go girl! Du vet hva du har å gjøre! ;0)

Blir en "interessant" påske dette. Skal bo i campingvogn (med stort tilbygg heldigvis) sammen med mine foreldre, min bor og hans sønn, altså vi blir 5 voksne og to barn, og midt oppi dette: EGGLØSNING! *hehe* ....og vi har ikke planer om å ligge på latsiden i så måte. Ingen pp'er skal gå til spille her nei! ;0)

Nå har jeg gomla i meg en godtepose, litt cheesedoodles, og pepsimax. Trøstespiser mens gubben er på jobb. Ikke såå kos med tantebesøk.....

Ha en fin kveld jenter (en fin natt/morgen til deg Femina)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...