Gå til innhold

Maritmora :-))

*BLÅFUGL*

Anbefalte innlegg

- er du her ??

En liten hilsen fra "prøver over 35" her. Går det bra med deg?

Savner deg inne på siden vår- men vil ikke ha deg tilbake, altså!

Det var alltid så koselig å finne nye innlegg postet av deg etter midnatt:-))

Nå er det litt roligere på nattestid inne hos oss....

Jeg er midt i den travleste perioden i syklus: EL-tid og stor dugnadsånd i heimen :-)) Har fremdeles et lite håp om en 2007- baby - det hadde vært litt av en julegave....

Håper at du og spiren din har det fint- ønsker deg lykke til videre !!

Klem fra

Fortsetter under...

Å så koselig at du tenker på meg! Nå ble jeg nesten litt rørt (litt hormonell, ja).

Er stadig inne på Prøvere over 35 og smugleser om hvordan det går med dere. Vil jo ha så mange som mulig over hit, da vet du=)

Det går bra med meg, har jo ikke kommet så veldig langt enda. Går inn i uke 7 i dag. Er i fin form, har bare struttende, ømme pupper.

Du får kose deg med gubben og EL tid. Hadde vel vært den beste julegaven man kunne få det, et lite nurk.

Du får hilse inn til prøverne, jeg er fortsatt inn og ser hvordan det går med dere alle.

Lykke til!

Stor klem

Der var du, ja :-)

Så bra at alt går fint !! Håper jo å komme etter inn hit etter hvert, da- så bare hold av plass i sofaen :-)) Her jobbes det virkelig for saken!

Du får nyte tiden som struttende- uten mage- det var nå det skulle vært bikinisesong...

Jeg fikk med meg noen få strandturer i fjor som gravid, og jeg fylte en del mer opp i overdelen enn vanlig, kan man si - He He. Blåfuglmannen var strålende fornøyd, men jeg var jo så kvalm at det ble med utsikten, for å si det sånn....

Håper at formen din holder seg bra, og at du slipper den verste kvalmen.

Lykke til videre- både du og spiren din :-))

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...