<3LillePrins<3 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 jeg leser nå en oversikt her på BIM over min syvende uke, og så står det svart på hvitt at det er normalt med minst en abort hos de aller fleste ?? var ikke akkurat det jeg ville lese da
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 hvor har du lest det da? står at det er 89,1% for at alt skal gå BRA når du er i uke 5-8=)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jo lengre ut man kommer, jo størres sjangse for at alt skal gå bra
Trønderjente82 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 De fleste som mister gjør det når de skal ha mensen, så de vet det ikke engang. Det er ikke så mange som mister når de har kommet så langt som du har. Synes ikke du skal tenke så mye på det, statistikken er på din side....
<3LillePrins<3 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 prøver å ikke tenke så mye på det!! tusen takk damer! nå skal jeg ut i solen her i trondheim å nyte at jeg er gravid
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Bort med sånne tanker!!! De fleste svangerskap går bra, man leser bare ofte om SA her fordi folk gjerne annonserer det her, ikke like store oppslag av vellykkede svangerskap, ihvertfall ikke som man legger like godt merke til Ja, la oss nyte det, vi er HELDIGE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå