Gå til innhold

Da er jeg tilbake her inne...

Anbefalte innlegg

Vært på UL og det var dårlige nyheter ja. Jeg er fremdeles gravid, men embryo er alt forlite og hjertet slår bare 60 slag i minuttet, det skal slå 3 ganger så mye. Så jeg kommer til å spontan abortere i nærmeste fremtid...Han sa at leter vi lenge vil vi nok kunne finne noen som har opplevd det samme og det har gått bra med, men det er nesten helt sikkert at dette ikke ender bra. Og det tror jeg jammen han har rett i!

Han sa også at jeg kvalifiserer for utredning for habituell abort så han tok en del blodprøver og så skal vi etterhvert ta kromosom prøve av mannen. Vi skal også på forsamtale på Haukeland om 3 uker. Så nå skjer det mye her, og jeg syns det er litt skremmende. Nå har dette virkelig blitt alvorlig... trodde aldri at dette skulle skje oss...

Er litt skremmende å gå og vente på at spiren skal dø... men selv om jeg er fremdeles gravid tror jeg at jeg rusler tilbake hit, skal jo på forsamtale rett over påske.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8778131-da-er-jeg-tilbake-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, Kristy.... Dette var forferdelig trist å lese.

Sender deg mange trøsteklemmer og håper du har noen du er veldig glad i rundt deg den nærmeste tiden slik at du slipper å gå gjennom dette alene.

Håper dette ordner seg fort, slik at du kan slappe av i påsken og samle krefter til forsamtalen og forsøk. Du skal klare dette:)

Lykke til videre, trøsteklemmer fra meg

Huff.. så utrolig trist å lese!!! Ord blir fattige. Jeg sender deg en stor trøsteklem!!

Håper du får slappet av i påsken, slik at du får samlet opp krefter til å starte med forsøk. Ta godt vare på hverandre!! Jeg ønsker deg lykke til videre!!

Varme klemmer fra meg

Annonse

Dette hørtes virkelig tungt ut. At noen skal få gjennomgå noe slikt er umenneskelig. Men legen sa jo at det var et lite håp. Kanskje du klarer å klamre deg til det samtidig som du også må være forberedt på alt.

Mange varme tanker og masse lys fra meg

Annonse

Tusentakk for trøst og oppmuntring allesammen!!! Det var en uvirkelig beskjed åfå.Imitt hode har det vært sånn at enten er jeg gravid eller så er jeg det ikke. Men det å gå og vente på at en spontanabort skal komme er helt surrealistisk!

Kjære kirsty. Jegføler virkelig med deg, jeg vet så alt for godt hva du går igjennom. Jeg har opplevd ma 2 ganger i uke 11 og nå er vi igang med en til...

Det er forferdelig trist, men ikke gi opp! Mirakler fins, og dere skal og få deres baby.

mange klemmer fra

Hei Kristy....

Uff, dette var forferdelig trist å lese. Så vond og tøff situasjon, må være en stor påkjenning. Når man endelig er gravid, og få en slik beskjed..

Uff, nei, har ikke ord for dette og føler med dere.

Ta vare på hverandre nå, og håper du får masse støtte og omsorg i denne vanskelige situasjonen.

Håper dere finner ut av dette raskt, og håper at dette kan ende bra, mirakler skjer!

Lykke til, take care

Trøsteklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...