Gå til innhold

Da er jeg tilbake her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på UL og det var dårlige nyheter ja. Jeg er fremdeles gravid, men embryo er alt forlite og hjertet slår bare 60 slag i minuttet, det skal slå 3 ganger så mye. Så jeg kommer til å spontan abortere i nærmeste fremtid...Han sa at leter vi lenge vil vi nok kunne finne noen som har opplevd det samme og det har gått bra med, men det er nesten helt sikkert at dette ikke ender bra. Og det tror jeg jammen han har rett i!

Han sa også at jeg kvalifiserer for utredning for habituell abort så han tok en del blodprøver og så skal vi etterhvert ta kromosom prøve av mannen. Vi skal også på forsamtale på Haukeland om 3 uker. Så nå skjer det mye her, og jeg syns det er litt skremmende. Nå har dette virkelig blitt alvorlig... trodde aldri at dette skulle skje oss...

Er litt skremmende å gå og vente på at spiren skal dø... men selv om jeg er fremdeles gravid tror jeg at jeg rusler tilbake til assistert befruktning og bli gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei så trist! Så fryktelig for dere!

Forstår godt at det er skremmende å gå og vente på at spiren skal dø... Jeg var til ul og så at fosteret var dødt før det kom ut i SA for en mnd siden, og syns det var så fælt å gå og vente på at "naturen skal gå sin gang"...

Men det er jo bra at dere blir tatt på alvor og skal til videre utredning, da! Kanskje de kan finne ut hvorfor dette skjer med dere, og unngå det neste gang?

Ønsker deg alt godt i tiden fremover, håper du finner styrke til å komme deg gjennom ukene som følger...

Skrevet

kjære vennen.

det er ikke over enda,skal holdet motet oppe for deg jeg.

er jo utolig trist hvis det ikke går bra,men så lenge får

vi håpe på det beste(lett for meg å si ja...).

nå som dere endelig hadde fått det til....

håper så inderlig det går bra med spiren!!!

og hvis det skulle bli nødvendig så er det hvertfall langt

fremme i køen til ivf (mager trøst men...).

klem fra meg

Skrevet

Jeg vil ogsaa vaere med aa holde motet ditt oppe, leit aa hoere nyhetene dine, det er nok ikke enkelt aa vaere deg naa. Men det ER enda haap som legen din forsiktig sier, og jeg haaper du er en av de heldige i saa maate.

Opplevde naalen i hoyestakken selv etter at kroppen ordnet opp selv etter EXU, sender herved naalen over til deg, haaper du faar brukt den!

Klem herfra ogsaa

Skrevet

Nei nei nei det kan ikke være sant det jeg leser :o(((

Når det gjelder liv og død finnes det ikke rettferighet!!!

Hele situasjonen er oppleves vel som helt uvirkelig for dere nå!!

Ønsker dere så masse lykke til de neste dagene, ta vare på dere selv:o)))

Stor trøsteklem fra...

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese, verden er virkelig urettferdig. Jeg krysser fingrene for at det kanskje går bra likevel, men det er bra dere blir tatt på alvor og at dere nå blir sjekket for det.

Lykke til

Skrevet

Huff så trist :(

Håper virkelig at du er blandt den lille promillen som det ender godt med! Vi kan jo ikke tro noe annet. Masse lykke til, og om det ikke går bra, håper jeg du får all hjelp du trenger, og at en ny og supersterkt spire klorer seg godt fast, og vokser seg stor og sterk, og popper ut til vår verden for å møte mamman og pappan sin :)

Krysser med armer og ben, og lager stoooore kryss :)

Stor klem

Skrevet

Å nei!!! Herregud, stakkars deg! Så vondt! :-( Føler med dere! Ønsker dere masse masse lykke til!!!!

*trøsteklem*

Skrevet

Uff så trist! Jeg ble jo så glad (merkelig dette at man blir så glad på andres vegne til tross for at man ikke vet hvem de er) da dere greide å bli gravid på egenhånd etter så lang tid :)

Lykke til videre!

Skrevet

Nei, dette var skikkelig triste nyheter fra ei som jeg hadde håpa å aldri få sånne nyheter fra!! *klemmer* Håper selvsagt på det aller beste (at h*n blir frisk), og at ting ordner seg til det beste for dere (hva nå det måtte være). Godt å vite at dere får tett oppfølging nå i alle fall.

Skrevet

Dette var utrolig leit å høre. Ufattelig urettferdig at sånt skjer de som har slitt lenge for å få spiren til å flytte inn i utgangspunktet. Bra du har leger som tar tak i saken og at dere blir sjekket da!!!

Stooooor trøsteklem.

Skrevet

.......

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei kirsty!

Dette skal jo ikke skje deg nå :o( Spiren din må klare seg. Nå sitter jeg med tårer i øynene, livet er så urettferdig! Du får ta en dag om gangen nå! Sender deg en kjempestor trøsteklem.

Skrevet

Så ufattelig trist for dere Kirsty!

Har "hengt" litt på bim og bli gravid en stund, å ble kjempeglad da jeg så tråden om at du var gravid.

Dette er kjempetrist...

Selv om håpet er lite, krysser jeg fingrene for at det spiren klorer seg fast, å at dette går bra.

Skrevet

Nei, Kirsty, sånt er ikke lov!!

Kjenner deg egentlig ikke men har sett deg her både med og uten spire. Vil bare si at jeg føler veldig med deg.

Skrevet

Dette var skikkelig trist å lese.....

Håper det går bra med dere, og at dere klarer å holde mote og håpe oppe gjennom denne vanskelige tiden. *trøsteklem*

Skrevet

Neeei, kirsty... Dette skal ikke skje med dere.. Når spiren etter såå lenge endelig satt!!!! Dette er såå uretferdig! Skal krysse fingrene for at spiren klarer seg ( Vet ikke hvor sannsynelig dette er) men dere fortjener det...

Sender deg en stoor trøsteklem... *kleeem*

Skrevet

Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bare så urettferdig! Faen ta altså, unnskyld meg.

Krysser alt jeg har for dere.

Klem

Skrevet

Fy faen så urettferdig!

Nå som det endelig skulle gå bra....

krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen!Lykke til, ta vare på hverandre!

Ord blir så fattige, sender heller en STOOOOOOR klem...

Skrevet

Jeg er (var) 7+6 idag, og fikktidligere ikveld store smerterog blødde masse. Sånå er spiren uteog det virker som om kroppen ordnet opp selv. Så jeg føler meg ganske letta og er klar til videre prøving!

Skrevet

Nei og nei.... dette synes jeg det var fryktelig leit at dere skulle oppleve. Det er alltid fryktelig leit å miste uansett, men det er så ekstra ufortjent når dere har forsøkt så lenge :o(

Jeg opplevde at det var så innmari godt å være igang med svangerskapet, endelig....men så var det over før lykken over graviditeten hadde sunket nedover oss.

ÅÅÅÅååååhhhhh.....er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikke annet enn å ønske dere lykke til med å komme over dette her, og måtte neste spire sitte som ett skudd om ikke lenge :o)

Trøsteklem fra meg, midt på natten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...