Gå til innhold

Vært på UL (dårlig nyheter)

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Det var dårlige nyheter ja. Jeg er fremdeles gravid, men embryo er alt forlite og hjertet slår bare 60 slag i minuttet, det skal slå 3 ganger så mye. Så jeg kommer til å spontan abortere i nærmeste fremtid...Han sa at leter vi lenge vil vi nok kunne finne noen som har opplevd det samme og det har gått bra med, men det er nesten helt sikkert at dette ikke ender bra. Og det tror jeg jammen han har rett i!

Han sa også at jeg kvalifiserer for utredning for habituell abort så han tok en del blodprøver og så skal vi etterhvert ta kromosom prøve av mannen. Vi skal også på forsamtale på Haukeland om 3 uker. Så nå skjer det mye her, og jeg syns det er litt skremmende. Nå har dette virkelig blitt alvorlig... trodde aldri at dette skulle skje oss...

Er litt skremmende å gå og vente på at spiren skal dø... men selv om jeg er fremdeles gravid tror jeg at jeg skal takke for meg og rusle tilbake til assistert befruktning...

Fortsetter under...

Uff... Nå er ord fattige, vennen!!! Dette er så trist å lese... tårene triller for deg her... Det kan umulig finne en gud... Når slikt skjer igjen med deg.. Det kan ikke finnes gud, siden så mye vondt skjer dere...Sender over mange mange bamseklemmer til deg.. Og varme tanker...

Huffameg!

Nå ble jeg skikkelig trist. Var jo et lite under at dere skulle klare det nå, og jeg ble så glad på deres vegne. Ord blir veldig fattige, men prøv å se framover. Nå får dere den hjelpa dere trenger, så slipper dere forhåpentligvis å gå gjennom dette flere ganger. Tvi, Tvi!

Trøsteklem fra meg!

Annonse

Når dere har slitt så lenge og endelig skjer det ting, så skal dere oppleve dette også! Det er så urettferdig og trist..

Godt at dette blir tatt på alvor og at dere blir utredet videre, selv om jeg inderlig ønsker at legen tar feil og at et under skal skje, og at utredning ikke er aktuelt!

Ta vare på hverandre så langt det er mulig..

hei hei, uff dette var triste nyheter.

håper dette går rimelig smertefritt for deg, det er så vondt og oppleve dette vet godt hvordan du har det.

ønsker deg lykke til og håper du snart kommer inn hit igjen, vi mååå holde motet oppe

klemmer

jeg krysser fingre for at dere kan være et av de parene som skaper disse solskinnshistoriene man leser om!!!

Ble veldig lei meg da jeg fikk melding på tlf min, jeg har ikke ord..

Vet ikke hva jeg skal si.. Men husk at jeg er her for deg, om du trenger å prate..

En stor trøsteklem til deg!!! Og uansett hva som skjer, så er det en plass for deg her, for om det ikke går bra denne gang, så er jeg sikker på at det går bra neste gang vennen. Tenker masse på deg!

Det var så fryktelig vondt å høre Kirsty. Ble skikkelig lei meg nå. Det er så blodig urettferdig at jeg ikke finner ord!!!!!!

Jeg håper så inderlig at nettopp dere blir gravide på første forsøk!! Dere fortjener det virkelig. Ikke noe trøst nå, men kanskje bra dere skal på forsamtale og får kommet i gang med forsøk.

Håper dere tar godt vare på hverandre nå.

Stor, varm klem fra MaliMali

Annonse

Fikk ganske sterke smerter ikveld, blør masse. Jeg tror det endelig er over! Det er deilig faktisk, er ikke trist. Syns det var ækkelt å bære på en døende spire. Nå kan vi endelig se fremover igjen...Skal på forsamtale 16 april, og så blir vi jo samtidig utreda for habituell abort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...