Gå til innhold

Vært på UL (dårlig nyheter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var dårlige nyheter ja. Jeg er fremdeles gravid, men embryo er alt forlite og hjertet slår bare 60 slag i minuttet, det skal slå 3 ganger så mye. Så jeg kommer til å spontan abortere i nærmeste fremtid...Han sa at leter vi lenge vil vi nok kunne finne noen som har opplevd det samme og det har gått bra med, men det er nesten helt sikkert at dette ikke ender bra. Og det tror jeg jammen han har rett i!

Han sa også at jeg kvalifiserer for utredning for habituell abort så han tok en del blodprøver og så skal vi etterhvert ta kromosom prøve av mannen. Vi skal også på forsamtale på Haukeland om 3 uker. Så nå skjer det mye her, og jeg syns det er litt skremmende. Nå har dette virkelig blitt alvorlig... trodde aldri at dette skulle skje oss...

Er litt skremmende å gå og vente på at spiren skal dø... men selv om jeg er fremdeles gravid tror jeg at jeg skal takke for meg og rusle tilbake til assistert befruktning og bli gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(:(:(:(

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg....

Gir deg en god klem!!!!!

Skrevet

Uff, dette var trist å høre. Er utrolig lei meg på dine veine :'( *sender deg mange varme tanker og ønsker deg alt vel*

Skrevet

Å nei,Kirsty:-( Nå fikk du meg til å sippe her,hadde håpa at du skulle komme tilbake med gode nyheter til oss. Skjønner godt at du forbereder deg på det verste,det hadde nok jeg også gjort(og gjør egentlig fortsatt,har ikke akkurat positiv statistikk sjøl heller,som du vet)

Huff,vet ikke helt hva jeg skal si nå,jeg. Er liksom ingenting trøstende man kan komme med,dette er bare trist:-( Vi har vel slitt omentrent like lenge,vi to,så skjønner hvor ufattelig skuffa og lei deg du er nå. Du hadde jo sånn god start denna gangen,og så endte det med dette...

Er jo i teorien et lite håp da,så mobiliserer all kraft jeg har, å ønsker ønsker ønsker at det skal gå bra med spiren!

Masse gode klemmer

fra

Skrevet

Kjære Kirsty.

Jeg er så lei meg på deres vegne.

Tårene piplet frem av glede på vegne av deg for noen uker siden, og nå pipler de frem igjen fordi jeg får så vondt for hva du må oppleve. Ord blir så fattige...Jeg har ikke så mye å si...Annet enn at jeg føler så veldig med deg, og jeg sender deg masse gode, varme tanker og håp om at dagen deres kommer. Det er det så mange som håper på vegne av dere!!! Håper dere får all den hjelp og støtte dere trenger fra helsevesenet!!

Ta godt vare på hverandre!!

Varme trøsteklemmer fra meg.

Skrevet

Uff, kirsty, dette var veldig trist å høre.... Jeg hadde håpet at det skulle gå bra med deg, synes det er så urettferdig at slikt må skje.

Vanskelig å komme med noe fornuftig å si, men du skal vite at jeg tenker på deg og håper dere får den hjelpen dere trenger. Ta godt vare på hverandre nå.

Mange gode klemmer.

Skrevet

Å nei! Så forfærdelig trist du må føle deg nå. Bære på en liten spire som ikke er ment for livet. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Men det vriker i hvert fall som du får god oppfølging videre og det er jo bra. Så du vil nok få en frisk spire du og!

Blir også litt bekymret på egne vegne. Jeg svarte på et tidligere innelegg du skrev og sa at jeg hadde opplevd det samme som deg. Også min spire ble funnet for liten på ul i forhold det jeg mente den skulle være. Og når det er noe galt med din spire, så frykter jeg jo det samme for min. Men jeg har ikke hatt noen blødninger, så jeg får vel bare vente til neste ul 18 april for å se om det fortsatt er liv. Hadde ikke spiren din vokst noe siden sist?

En god klem og lykke til videre fra

Skrevet

ååå kirsty.. dette var vondt..

det positive ??.. er vel at der får nå rask behandling og hjelp. og at som du vet er det veldig fort gjort å blir gravid igjen når du nettop har vært det.

ta vare på hvernadre under denne tiden.. klem

Skrevet

Åh! Det er forferdelig:( Helt surralistisk å gå å vente på noe sånt. Ta i mot all utredning og støtte, for det er sikkert nyttig. Jeg får skikkelig vondt av deg nå. Vet absolutt ikke hva jeg skal skrive annet enn at det her var noe ordentlig dritt. Håper uflaksen din er helt oppbrukt nå.

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Huff nei dette var forferdelig triste nyheter..... Jeg ble så glad på dine vegne da jeg så at du kom tassende inn her..(det er jo alltid noen nick man biter seg mer merke i enn andre, og jeg husker deg godt fra Bligravid..)

Jeg kan ikke annet enn å sende mine varmeste tanker til deg...

Jeg krysser fingrene og ønsker deg lykke til videre!!

Klem

Skrevet

Tusen takk allesammen!

Forrige ul var den bare 3 mm, den skulle ha vært 1 cm.Men siden hjertet slo slik det skulle var alt fint, det var store sjangser for at dette skulle gå bra. Igår var den vokst til 8mm,og det varaltfor lite på 1 uke. Og hjertet slo bare 60 slag i minuttet!

Desverre er vi ikke av den sorten som blir raskt gravid igjen. Det tok først 7pp å bligravid, såmista vi. Så tok det 6pp,så mista vi. g nå hat det gått 1 år siden forrige SA...så dette kan virkelig ta tid.

Vi skal igang med prøverørsnart da. Hvis det er noe i veien med eggene mine så finner de det ut der. Eneste måten å undersøke eggene på er å ta de ut. Mannen skal også ta en kromosom prøve damin var fin. Jeg har også tatt en del andre blodprøver så håper vi kan få noen svar!

Det er helt uvirkelig å gå og vente på at babyen skal dø... når skal denne spontan aborten komme? Uff.Håper det kommer ut før påske så vi kan kose oss på ferie...

Skrevet

Dette var virkelig triste nyheter. Hadde håpet du nå kom og fortalte at alt bare var bra. Var jo så kosleig at vi ble gravid samtidig og hadde håpet vi kunne ta en trilletur når du var hjemme på besøk. Dette skulle virkelig ikke skje!!! Må være helt forferdelig for deg og aner ikke hva godt jeg kan si. Er jo ekstra trist når en vet at det ikke er bare bare å bli gravid igjen. Skal følge med deg på hva so skjer fremover, håper dere får god hjelp og at dere klarer å fortsatt ha et fint samhold du og mannen. Det er ikke alltid så enkelt å ta vare på hvarandre i en sn situasjon. Ønsker deg alt godt fremover Kirsty, og har jo et siste håp m at dette faktisk skal gå bra allikevel. Merker at jeg selv gruer meg til ul i morgen nå.. Er så ufattelig at en faktisk kan få slike beskjeder.

Skrevet

Jeg hadde håpet på at du skulle komme med gode nyheter men det blir dessverre ikke alltid slik vi ønsker det :(

Ønsker dere masse masse lykke til og håper at alt ordner seg for dere.

Skrevet

Det er bra dere får ordentlig hjelp. Du virker som ei sterk jente, så dette klarer du nok. De kan helt sikkert hjelpe dere med å finne den rette spiren!

Men er det ikke skjedd noe før påskeferien, så er det klart at du må undersøkes igjen. Du kan jo ikke gå i en evighet og vente på en abort. Det er tross alt en stor psykisk belastning.

Lykke til og ta ekstra godt vare på deg selv i disse dager.

Skrevet

Føler virkelig med deg......slikt er ufattelig trist.

Ta i mot alle hjelp og støtte du kan få er mitt råd.

Lykke til med ALT. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...