Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Bestilte fra pingpong, en Teutonia Team Alu S4 i farge 2815... Naar jeg pakka ut vogna idag så var den blå, når jeg går til Teutonia sin hjemmeside ser ikke 2815 blå ut...Den er vel grå/sort ikke sant? Hva gjør jeg nå? Er vogna blå eller svart?...Hjelper ikke at jeg bor i USA, og det tok kjempe lang tid å få den dumme vogna, vil ikke ha blå vogn... Skal maile dem, men vet ikke hva jeg skal si, kan dere hjelpe meg...
Northernlights Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hva er linken da? Vil gjerne se =) Kan du ikke bare si at fargen er misvisende på hjemmesiden, og at du trodde det var svart, -ikke blå? (er det deg C?) =)
mammmamia ** Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg synes absolutt vogna ser BLÅ ut :-) Hvis du ser på hjemmesiden og velger dessins sånn at du får det store bildet, synes jeg det er helt klart :-) Men - de har vel en slags fornøydgaranti der også? Send dem en mail eller ring dem og hør om du kan få bytte, det skal jo ikke være noe problem da, så lenge vogna ikke er brukt :-)
2julibarn Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Ja vogna er blå. Man kan klikke på bildet og få mere info. Der står det at vogna er blå.
Froske Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kanskje du kan få byttet vogna til en annen farge hos en forhandler der du bor om du ikke har tid til å vente på at de evt sender deg en ny? Vogna er jo ubrukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå