Gå til innhold

Da har vi bestilt bursdagsgave...

Anbefalte innlegg

... til 3-åringen vår :) Hun skal få dukkehus! Åååh jeg gleder meg sånn til å se ansiktet når hun åpner pakken :D

- og i samme slengen bestilte vi ei nydelig vognrangle og en bitering til Knøttemor! Blir kjempegøy henge opp vognrangla :)

hihi... jeg er som en unge selv jeg nå!

ps: dårlig med butikker her jeg bor så jeg er blitt god på nettshopping...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8778035-da-har-vi-bestilt-bursdagsgave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.sprell.no

Vi har bestilt vognrangla med blomster til Knøttemor, og det mellomstore dokkehuset til Lilletrollet :) Vi driter vanligvis ikke penger, men har vært veldig heldige med ny takst på hus og refinansiering av lån, og tenkte det for en gangs skyld kunne brukes litt istedet for å sylte alt unna... og hva er vel bedre enn å la det dryppe litt ekstra på favorittjenta vår som har bursdag? :)

Tenkte jeg det ikke...Sprell er rett og slett en farlig butikk, farlig for visakortet altså. Ligger rett nede i gata her, bitteliten men stappfull av godsaker. Himmelrik for lekende barn (og voksne!). Og for noen dukkehus de har! Heldige 3-åring! :)

Annonse

åh så du har sett dukkehuset "live"? Jeg er så spent på hvordan det er... men til den prisen så bør det f"¤%& meg være saker også!

Herregud jeg fatter enda ikke at vi har kjøpt dukkehus til 1200kr til jenta vår... men som nevnt over - for en gangs skyld var det LITT ekstra penger til overs, og heller en ekstra bonus til vår enestående flotte, flinke lille jente som er så flink til å være storesøster, enn å putte de 1200kr inn i huslånet på 1 mill. Blir å pisse i havet ja. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...