Gå til innhold

Hva er din pumperekord?


pingu-72

Anbefalte innlegg

Når lillegutt gikk over fra å ha 2-3 måltider pr natt til å ha bare ett hadde jeg skikkelig spreng. På morgenen da kunne jeg pumpe ut opptil 160 ml fra "god-puppen":-) Vanligvis ligger det på 75-100. Hva er deres pumperekord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror min rekord er på 120ml. Har bare pumpet 3 ganger jeg da, hehe.

 

Regner med du hadde en helsikes til spreng! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rekord er 200 ml. Når jeg amme eldste jenta mi for 2år siden fikk jeg ut ca 250 ml bare på den ene puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og pumper i skrivende stund og er akkuratt ferdig med den såkalte go-puppen. Flasken jeg helte melken på viser 225 ml... skal si puppen var ganske hard før den ble tømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja........100 ml.....å det var på begge brystene.....

å jeg pumper meg mange ganger dagelig...

men får som oftes bare ut max 30 ml...

 

aner ikke hva jeg gjør galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Det meste jeg har fått ut er tilsammen litt over 400ml tilsammen på begge puppene... var i begynnelsen da jeg pumpet mye på sykehuset. Måtte pumpe sjeldenere for jeg fikk en helt SINNSYK melkeproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rekord er 120 ml på ei side, var rimelig sprengt da...Har pumpa litt i perioder, først for å få opp produksjonen, og så for å ha litt ekstra i fryseboksen i tilfelle jeg skal bort. Det siste viste seg forøvrig å være rimelig bortkasta, snuppa nekter å ta flaska....

Så pumpemelka skal brukes i grøten når den tid kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd å "tømme" brystet, men har et par ganger pumpet meg midt på natta fordi jeg har drukket vin og får spreng, da har jeg pumpet ca 200ml fra hvert bryst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...