Gå til innhold

Juni: hvilke størrelser bruker barna deres nå??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

og hva kjøper dere til sommern?? her går det forsatt i 68 og 74, hun har strekt seg mye i det siste, så er nok nærmere 70 cm nå tror jeg, men lurer så på hva jeg skal kjøpe i sommer-klær? 86 blir det for stort? er jo bedre at klærne er litt romslige, enn at de er helt tettsittende.. hva skal dere gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias bruker 74 nå. Og de er ganske romslige. Han er 70 cm lang.

Jeg kommer til å kjøpe bodyer, t-shorter og gensere i 80 og bukser/shorts i 74. liten, slank gutt vi har og tviler sterkt på at 80 bukser passer med det første, 74 buksene detter nesten av nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thea bruker 74 nå,men det erlitt stort enda..men kommer til å kjøpe 80 neste gang jeg handler klær til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker 80. 86 i pysjer med fot..

endel bukser og gensere kan han fortsatt ha 74 i.

men 80 er den str han har vært desidert lengst i:) sikkert 2-3 mnd. 56 var han lenge i. men hadde aldri kjøpt noe i 50 så vi har vel forklaringen der..

 

stor gutt, 10,8 kg og 77 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillesnuppa bruker str 68 for det meste, men er såvidt over på 74 hvis klærne er små i størrelsen (H&M str 74 drukner hun i!)..! Bruker 74 i pysjer da ;-) Hun er 71-72 cm og 7,8 kg...

 

Ville ikke kjøpt sommerklær på en god stund enda, plutselig strekket de seg flere cm og så er klærne for små, eller så stopper de opp og så får dere ikke brukt klærne allikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi 86, kjøpt en del sommerklær i både 86 og noe i 92:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er på vei ut av størrelse 74, så vi kjøper bare 80 for tida. Synes det er veldig stor forskjell mellom de ulike klesmerkene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias bruker str. 80 i bodyer (gjort en stund) og noen bukser og gensere. Jeg har arvet masse sommerklær, men bare måtte kjøpe noe selv også:) Jeg har kjøpt noe i str. 80 og noe i str. 86 i sommerklær...har funnet ut at jeg jo kan la det ligge til sommeren med lappene på, slik at hvis det ikke passer kan jeg bytte det da:) som snille snille katti&mathias Leander rådet meg til:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er oppe i størrelse 86-92. Bruker noen pysjer i stl 80 enda; men de er vel små... Str 80 har vi brukt kjempe lenge; Timian vokste så raskt til å begynne med. Har ikke anelse hvor lang og tung han er nå; lenge siden det har vært kontroll nå. Gleder meg til vi skal etter påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi stort sett str. 80, i alle fall i bukser og bodyer. Kan bruke 74 i gensere. Har noe i 86 som passer også, men det er klær vi har arvet, så de har kanskje krympet litt i vask med tiden.

 

Jeg synes det er så stor forskjell på størrelsene på de ulike merkene at det er vanskelig å kjøpe noe til sommeren. Kan jo ikke følge størrelsesguidene i butikkene! Kjøpte en pyjamas i str. 12 mnd som var for liten da han var 6 mnd. (OBEIBI, eller hva det heter) Og kjøpte en her om dagen i str. 86 (med føtter) som nesten er for liten.

 

Har ikke målt og veid siden begynnelsen av februar (og skal ikke før i mai!), da var han 7,7 kg og 71 cm. Nå veier han omtrent en kilo mer, men vet ikke hvor lang han er!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74 i bodyer pga tøybleier. litt for store i armene da. 68 i resten. i pysjer bruker han alt fra 68 til 80...gjør ikke så mye om di er for store da=) har pgså tenkt litt på hva eg skal kjøpe i sommerklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bruker 80 i bukser og 80/86 i bodyer. Jeg kommer nok til å handle sommerklær i 86/92 - avhenger av merket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Datteren min har vært bitteliten hele tiden, dvs mindre enn andre på samme alder, men nå bruker hun 74 og 80!!!! Trodde hun fremdeles var liten, men kanskje hun er blitt stor...!

Jeg har kjøpt 80 og 86 til sommeren og høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea bruker 68 for det meste, men vi har begynt å gå over til 74 på en del de siste par ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er alt under 80 for lite 80 går fint i gensere enda men ikke i bukser der er det 86 som gjelder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker bare 74 nå, men alt vi kjøper er 80. Regner med vi må over på det etterhvert... Hun er jo straks 74 cm nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker 74 og 80, liker at det er litt løst på henne. Kommer sikkert til å bruke 80 i sommer men har en del i 86 som jeg har kjøpt fra før...

 

Hun er jo aldri i ro lenger. Krabber og reiser seg og går rund bordet. Klarer ikke å gi henne mer mat så hun vokser nok ikke mye nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...