Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Kan kalesjen trekkes helt tilbake eller er den todelt? Er bagen vanskelig å bære(upraktisk)? Forsto det slik at det ikke er bærehåndtak i den? Er det integrerte vogneseler i sportsdelen?
Nenya^juni2010 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hvilke kalesje tenker du på, bagen eller sportsdelen? Jeg har ikke fått testet bagen med baby oppi ennå, men er veldig enkel å håndtere uten iallefall:) Det er bærehåndtak i kalesjen... Og det er seler i sportsdelen... 5 punkts såvidt jeg husker:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Tenkte på kalesjen på sportsvogndelen. Den virker så stor, lurte da på om man fikk trekt den helt tilbake. Er du fornøyd med vognen så langt da? Hva ga du for den?
Nenya^juni2010 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 ok.. har ikke fått sporsdelen ennå, og testet ikke det med kalesjen i butikken.. ikke som jeg husker iallefall... Jeg har foreløpig bare bagdelen, kjøpte den brukt her i Norge til 1000kr.. Har bestilt sportsdelen fra Babyjungle, får den i slutten av uka:D Betaler ca 4200 med frakt og 25% moms/toll eller hva det nå er... Er mange her som har den og som de fleste har gode erfaringer... Kanskje noen av de kan svare litt mer?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Kallesjen på sportsdelen kan trekkes helt tilbake. Det er 5 punkts sele. I kalesjen på bagen er det bærehåndtak en VELDIG viktig ting angt bagen til TFK er: For å låse kallesjen, skyv kallesjen litt lenger fram, når du har tatt den opp, til du hører et klikk. For å få den ned må du dytte ned en rød duppeditt på venstre side og skyv kallesjen frem til du hører et klikk. Det skal IKKE være noe som helst motstandt når du skal trekke kallesjen tilbake!
Mari26 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kalesjen på sportsdelen kan da ikke trekkes helt tilbake, slik som f. eks på Teutoniavogner. Den kan ikke trekkes lenger enn bak til håndtaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå