Gå til innhold

pass bilde til baby

smaskeli fødte 20 jan 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvordan tar man dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å ta passbilde av baby hos fotograf. De har erfaring, det blir mindre stress for både foreldre og barn, og er verdt pengene. Vi betalte 150kr for passbilder av eldstejenta vår i 2004, da var hun 4.5mnd.

Skrevet

Men tenker på en annen ting. Man besatiller gjerne en mnd eller to før man skal reise. Tenkte å slippe dette midt i ferien... Hva da med bilde, disse små babyene forandrer seg jo i ett...

Skrevet

Hei. Passbildet må bare være max et halvt år gammelt (det er jo foreløpig ikke noe problem;) ) og det er gyldig i to år.. Har nettopp ordnet pass til lillebror. Tok også bilde hos "fotograf".., det gikk kjempefint.

Skrevet

jeg tok bilder av leandro da han var 5 uker. tok hos fotoknudsen, det gikk kjempe raskt og billig.. Selv er jeg fotograf, men tar ikke passbilder av barn, det er mye enklere å bare stikke på nærmeste fotobutikk og ta.. nå tar de også digitalt, så man kan se bildene.

Enten tar man bilde der mor holder baby oppe med å holde nakken støtt bak, armen synes ikke.. :) Elles så kan man ta bilde av baby liggende på hvit flate :)

Bildene skal være ny-tatt når passet skal søkes, gyldigheten tror jeg er ett år for nyfødte, og to år fra de som er 1 år og oppover :)

Lykke til :)

Skrevet

Takker. Tenkte å ordne dette snart. Vi skal reise i august... Blir borte hele juli på ferie.... Orker ikke ferie rushet på passkontoret

Skal ha 4 pass ;o)))

Skrevet

Hvor mye koster det da tro?

Skrevet

Selve passet altså, ikke bildene. De tar vel ikke "fullpris" for et pass som kun er gyldig noen måneder?

Skrevet

Er det ikke halv pris for barna.. mente jeg betalte rundt 900kr for passet mitt, for noen år siden... så ca 400-500kr da kansje....

Skrevet

450, etter 15 eller 16 år er det 900 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...