Gå til innhold

November: 50% på..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

solbriller til baby og større kids på Alliance apotek. 99,90,- Jenny har fått et par røde kule briller..hihi.. de er litt sore ennå, men satser på at de passer til sommeren:) Har hørt at barn slipper gjennom 75% uvstråler inn til netthinnen, til sammenlikning med 10% hos voksne. Jenny prøvde mine solbriller i helgen og godtok å ha de på. Sikker deilig for øynene hennes. Men i dag har hun altså fått sine egne..hihi..tøffeste jenta i gata:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne briller kjøpte vi også. Vi kjøpte sorte så hun ser ut som den mafiabossen når hun har dem på.. :) PÅ lørdag var vi på utekafe. Eir hadde hvis "isbjørnjakke" (sånn lodden utenpå) og solbriller og så skikkelig urban ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå det er så typisk at det skal være tilbud, bare noen dager etter at jeg har kjøpt!!!! He he.

Ja ja, jeg er nå fornøyd forde da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg gå å kjøpe til Magnus i morgen. Må ha sånne til vi skal på fjellet i påsken..:o)

Takk for tipset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS! Også Apotek 1 har dette tilbudet!! Gjett hvor jeg jobber da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor har også fått solbriller. ;-)

Med solbriller og hjelmlue, så ser det bare ut som om han mangler mopeden... Hi hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er det ikke typisk at det er 50% når jeg nettopp har kjøpt dem til 100%...?

Men men, jeg begynner og bli vandt til det der nå....

 

Men kul med solbriller,DET er han i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjøpte solbriller til Magnus i dag.. Han ble kjempe stilig med de..:o)

Men det var ikke 50 % på Alliance apoteket her.. Men de var ikke så veldig dyre for det.. 149,- kostet de..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips hvis apoteket sine solbriller er for store, er å gå til en optiker og kjøpe der. De har ofte større utvalg. Kjøpte til snuppa for 99 kr hos optiker, og de passer perfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...