Gå til innhold

November: 50% på..

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

solbriller til baby og større kids på Alliance apotek. 99,90,- Jenny har fått et par røde kule briller..hihi.. de er litt sore ennå, men satser på at de passer til sommeren:) Har hørt at barn slipper gjennom 75% uvstråler inn til netthinnen, til sammenlikning med 10% hos voksne. Jenny prøvde mine solbriller i helgen og godtok å ha de på. Sikker deilig for øynene hennes. Men i dag har hun altså fått sine egne..hihi..tøffeste jenta i gata:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne briller kjøpte vi også. Vi kjøpte sorte så hun ser ut som den mafiabossen når hun har dem på.. :) PÅ lørdag var vi på utekafe. Eir hadde hvis "isbjørnjakke" (sånn lodden utenpå) og solbriller og så skikkelig urban ut.. :)

Skrevet

Ååååå det er så typisk at det skal være tilbud, bare noen dager etter at jeg har kjøpt!!!! He he.

Ja ja, jeg er nå fornøyd forde da =)

Skrevet

Da må jeg gå å kjøpe til Magnus i morgen. Må ha sånne til vi skal på fjellet i påsken..:o)

Takk for tipset!!!

Skrevet

OBS! Også Apotek 1 har dette tilbudet!! Gjett hvor jeg jobber da... hehe

Skrevet

Halvor har også fått solbriller. ;-)

Med solbriller og hjelmlue, så ser det bare ut som om han mangler mopeden... Hi hi...

Skrevet

Ja er det ikke typisk at det er 50% når jeg nettopp har kjøpt dem til 100%...?

Men men, jeg begynner og bli vandt til det der nå....

Men kul med solbriller,DET er han i hvertfall ;)

Skrevet

Var å kjøpte solbriller til Magnus i dag.. Han ble kjempe stilig med de..:o)

Men det var ikke 50 % på Alliance apoteket her.. Men de var ikke så veldig dyre for det.. 149,- kostet de..:o)

Skrevet

Et tips hvis apoteket sine solbriller er for store, er å gå til en optiker og kjøpe der. De har ofte større utvalg. Kjøpte til snuppa for 99 kr hos optiker, og de passer perfekt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...