Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Nå når det går bedre. (ikke hardt lenger, men litt ømt.) Hvordan skall jeg da gjøre det fremmover? For ikke og få like vondt igjen mener jeg. =)
Expat Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Bruk kalde omslag etter evt pumping, og så lenge du har det bra, bind opp bysten. Det kan for eksempel gjøres med en dekkende sportsbh. Det lager kunstig spreng. Du må også sove med denne på, og så sjekke iblant hvordan ståa er inni der. Som sagt, spreng må ut til det er mykt og behagelig igjen...
Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Ahhh. blir gal. Nå begynner det og bli hart og ømt igjen.!! Så lenge har det hjelpt liksom. =( Hva gjøre da? kan jo legge till at selv når hele brystene var myke igjen så var det litt ømt, men bare litt. Men nå begynner det som sagt bli hardt igjen og mer ømt igjen.
Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Vet ikke. Har ikke pumpet. Har håndmelket når jeg har stått i dusjen. Men det er akkuratt nok til at brystene er myke og fine igjen.
Expat Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Okei, det var jo lurt, da. Husk kalde omslag etter dusjen, da! 15min, et foldet håndkle med kaldt vann på duger! Du skal vel ned fra fullamming, eller? Fant du salvie?
Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 Nei har ikke salvie. Ja jeg skal ned fra fullamming. Men har jo hatt lite melk da. Så synes det er rart jeg får så fort spreng hele tiden. =(
Expat Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Ja, du slapper vel av nå. Kan du få tak i salvie i morgen, da, det kutter av melka. Du kommer nok til å ha det slik i noen uker. Vanligvis sier man et måltid av gangen, og så et par ganger imellom.
Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2007 Jeg kan si til gubben at han skal ta med hjem fra jobb. Hvordan spise det da? Kunne ikke slutte litt og litt. Eller jeg kunne vell ha gjort det. men den melka jeg har fått ut har vært veldigt tynn, så jeg skjønner jo hvorfor vesla gikk lite opp i vekt og aldrig var fornøyd,
Expat Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Ja, men det som er i sprengen er selvsagt skummetmelka, den ER tynn den. Du brygger te av den, en ts sammen med vanlig te, kanskje, i en kopp? Det er ikke noe megagodt, da. Morgen og kveld. Virker forøvrig mot forkjølelse også.
Babyfacepsycho Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2007 Ok. da skal jeg prøve videre til imorgen. =) Så skriver jeg imorgen hvordan det går. Ikke mega godt sier du? Da får vi finne frem masse sukker da. =) Så smaker det sikkert bedre. :-D Hihi. Du skal hvertfall ha tusen takk for hjelpen så langt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå