Gå til innhold

Mange av dere som har vært ute i sola i dag?

Anbefalte innlegg

Det har vært uvanlig stille her inne på juli-klubben i dag... Kan det skyldes det fine været? :o)

Etter å ha vært hos legen med Karsten så fant jeg meg en fin benk i sola i dag. Satte meg der og nøt en lunsj mens han lå i vogna og sov... Det var så nyyyydelig! Og det som er det beste er at nå har vi faktisk en hel sommer foran oss! Tenk på det, dere! :o)

Fortsetter under...

Ja det været er jo bare helt nydelig!!!

Og så godt å tenke på at man har fri hele sommeren også ja!! Perfekt å få barn i juli, må prøve på det hvis det blir en neste gang også...

Vi satt utenfor huset og lekte i dag!! Veslemor på teppe med masse leker, mens hun så på barna som sykla forbi.. Så det rykka i føttene et par ganger, spennende når det er litt fart rundt henne!!!

Vi var stortsett ute i hele går. Fikk begynt å ta et tak i hagen, kjekt å gjøre noe når vi er ute. Vi har monter huske som lillemann synes det var kjempe kjekt å prøve. Sandkassa har vi også fått testet, og trampolinen til jentene. Problemet nå er å vite hvor mye klær de små skal ha på, i sola er det jo skikkelig varmt.

Annonse

ja i dag har vi vært ute nesten hele dagen... gått tur på odden på hamar... anbefales.... misunner tineke... en tur på fløien hadde ikke vært å forakte... der er d fint.... savner d siden jeg er halvt bergenser.ellers har vi gått opp på tomta hvor de har beg å grave... så nå skjer d endelig noe....ferdig hus til høsten håper vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...