jk76 Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 NATTPUPP!!??? Nå er jeg rimelig klar for å sove ei hel natt, men det er ikke lillemor! Hun våkner fortsatt og skal ha mat (er nok mest kos tror jeg..), opptil flere ganger hver natt!! Har hørt om den berømte skrikemetoden, men syns det er så vondt å høre på... Og har litt vanskelig for å tro at bare de ligger og skriker 2-3 netter, så skjønner de at det er slutt på puppen..!! Så er takknemlig for å høre hvordan dere har løst dette damer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke fått løst det enda, så jeg er vel ikke den beste til å råde deg. Men jeg har gått fra å amme 6-7 ganger til 2... (Det vil si, nå er jeg oppe på 6-7 igjen, men nå er han pjusk, får ta runden en gang til) Det var nå i hvert fall pappaen som måtte til pers! Han var klar med smokk og vannflaske og trøstet. Dersom gråten gikk over i utrøstelig så tok han ham opp og roet ham og la ham ned igjen... Men Karsten fikk fortsatt nattpupp to ganger da. Hadde tenkt til å vente noen dager og så forsøke samme metode for å kutte de også. Men nå som han har blitt dårlig så må vi vel begynne på nytt igjen når han blir frisk... Jeg tror i hvert fall at det enkleste er om pappaen trår til. Det lukter jo ikke mat og kos av pappa... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis jeg skal klare å slutte med nattpuppen må pappaen ta henne. Når han har vært alene om natta med henne, våkner hun ikke for mat. Når jeg er her, så våkner hun en gang i timen for mat. Og nå er det ikke mye melk igjen, den ene puppen er tom, så hun gnager skikkelig på puppen og biter, og det orker jeg snart ikke mer! Skal prøve i påska når han har fri med avvenning, så slipper han å dra trøtt på jobb om det ikke går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå