-carina- Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 Er det noen av dere jenter som ikke har fått laget dere en egen side der enda, men gjerne skulle ha gjort det? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg, men har ikke kommet så langt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2007 Men du har fått passord og brukernavn, for jeg har sett at du har skrevet en hilsen i gjesteboka... ) Mente egentlig å spørre om det var noen flere som ville lage en side som ikke hadde passord og brukernavn... ) Var ikke for å mase på dere som ikke hadde fått laget side enda! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 27. mars 2007 #4 Del Skrevet 27. mars 2007 dytter denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mars 2007 Til toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg vel Skrevet 28. mars 2007 #6 Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke fått med meg hva dette er, jeg.. Hvor finner jeg denne hjemmesiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 28. mars 2007 Juli-klubben har en egen hjemmeside! Vi har endel felles sider og så har mange av oss laget hver vår side, med bilder og litt tekst om barna våre... Jeg har sendt deg en pm med adresse og passord. Du kan gå inn og ta en titt... I pm'en står det også brukernavn og passord, så kan du eventuelt logge deg på og lage en side selv også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg vel Skrevet 28. mars 2007 #8 Del Skrevet 28. mars 2007 Takk, Carina - skal sjekke nå.. Kanskje jeg får lyst å lage hjemmeside jeg også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg vel Skrevet 28. mars 2007 #9 Del Skrevet 28. mars 2007 Wow, så flinke dere er.. når jeg får ånden over meg tror jeg jammen jeg også skal lage en sånn side :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 28. mars 2007 Det var egentlig ganske enkelt... Piczo var enkel å forstå, så det er gjort i en fei å lage en liten side. Men mange som har brukt endel tid på sidene sine for å gjøre de skikkelig fine! Jeg har en "vanlig" hjemmeside også, så jeg har ikke gjort så mye ut av min... ) Er veldig artig å ha en sånn en side. Og så er det så utrolig koselig å se alle de vi skravler med her inne! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 29. mars 2007 #11 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, jeg! Hadde tenkt til å spørre etter brukernavn og passord for en tid tilbake men så glemte jeg det. Kan du sende meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. mars 2007 #12 Del Skrevet 29. mars 2007 skal sende deg jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 29. mars 2007 #13 Del Skrevet 29. mars 2007 Takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ A & E ♡ Skrevet 29. mars 2007 #14 Del Skrevet 29. mars 2007 Kan jeg få se og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. mars 2007 #15 Del Skrevet 29. mars 2007 Melding sendt til dere begge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ A & E ♡ Skrevet 29. mars 2007 #16 Del Skrevet 29. mars 2007 så fin side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå