Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Har ikke helt fått med meg hvor vogna kommer? må jeg hente den på posten eller kommer den til døra? Vogna ble sendt idag:-)håper jeg får den før påske..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Bare lurte på en ting.. Ble pengene trukket fra VISA kortet med det samme, eller venter de til du har fått vognen? Hvor lang tid gikk det fra du bestilte til den ble sendt? Hvilken vogn kjøpte du?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Pengene ble trukket fra visa samme dag. jeg bestilte på fredag, idag fikk jeg beskjed om at vognen er sendt. Har bestilt rød EW sky med adapter til bilsete:-)
Mari26 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Tollpost leverte min vogn på døra en uke etter den var bestillt:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Bor du veldig sentralt? i by? Jeg bor litt utafor byen,på landet :-) tror du Tollpost leverer her også? eller må jeg kanskje hente selv? har aldri bestilt slikt før jeg
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Eg bor på landet og henta vogna sjølv. Ikkje på posten, men på godsterminalen. Regnar med at kvar kommune har ein slik terminal. Hadde ringt til Tollpost dersom eg var usikker -dei har vertfall oversikt over dei forskjellige leveringsstadane.
Mari26 Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg bor heller ikke så veldig sentralt til, her er nærmeste godsterminal i Stavanger-kanskje derfor jeg fikk den på døra, ellers måtte jeg tatt ferje for å hente den.
Lykkeliten og jeg Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Tollpost leverer til alle slags adr de. men dersom du bor langt ut på landet, kan det hende at du må betale litt ekstra.
Lykkeliten og jeg Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Jeg vurderer litt å bestille fra Babyjungle selv. Men er litt redd for å bestille feil, eller ikke bestille riktig, få feil osv... åssen har dere gjort det? For hvis man bestiller fra dem, så kan man spare litt penger ikke sant? koster jo 8000,- komplett i norge.... pluss da stellebag og pose...
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 28. mars 2007 #10 Skrevet 28. mars 2007 tok en uke fra de sendte, fikk vognen kjørt hjem, de ringte fra TollGlobe og spurte når vi var hjemme så de kunne komme og levere. Bor i Drammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå