mamsen & guttaboys Skrevet 29. mars 2007 #51 Skrevet 29. mars 2007 MEN I SVARTE!!!!!!! hva skjer da????? testet pos på EL test nå!!!!!!!!!!! oi oi i oioioiooiioiooiooiooi bommet med EN UKE!!!! er det mulig!!!!!!????!?!?! jaja....da var det vel bare å homp i vei igjen da:):) så da slipper jeg vel å takle besteforeldre ennå:) hehehehe så det vil si at jeg vandrer over til uke 15..... men jeg kommer til å følge dere. for jeg vil vite hvordan det går!!! så gi meg oppdatteringer da!!!!!!! jeg skal rope ut hvis det skjer noe:)
Klikk Skrevet 29. mars 2007 #52 Skrevet 29. mars 2007 OIsann! heheh.. ja sånn kan det gå. Kjedelig å bomme da men.. Jeg er egentlig ikke helt sikker på når jeg har IKM pga SA. men mener å ha hatt EL så da håper jeg det er neste søndag.. hehe
mamsen & guttaboys Skrevet 29. mars 2007 #53 Skrevet 29. mars 2007 jeg så for meg testing på utedoet på hytta i påska.men det må jeg nokk vente til uken etter med og gjøre,kanskje like så greit..hehehe......så nå er det bare å trampe sengevalsen igang...
Klikk Skrevet 29. mars 2007 #54 Skrevet 29. mars 2007 Jepp, er litt deilig å slippe å sitte på en utedo og teste da? Får håpe det klaffer da Lykke til!
filiokus Skrevet 29. mars 2007 #55 Skrevet 29. mars 2007 Har IKM på påskeaften, men har vel ikke de helt store forhåpningene. Dette er vår 19.pp og vi har nettopp startet utredning. Men når IKM nærmer seg, er jeg alltid forventningsfull : ) Men blir selvfølgelig alltid sørgelig skuffet... Håper likevel at det kanskje skjer et mirakel denne gangen!! Blir spennende å se om noen av dere får klaff.
Klikk Skrevet 30. mars 2007 #56 Skrevet 30. mars 2007 ÅÅÅ, våkna med skikkelig mageknip idag.. Ikke noe godt... Men været her i hoved staden er helt fantastisk da! Hvordan er det med dere i dag da jenter? Noen symtomer enda?
titt'hei Skrevet 30. mars 2007 #57 Skrevet 30. mars 2007 Jippi...nå er det ferie. Og fint vær er det og, kan det bli bedre ?....ja, med en positiv test på onsdag er det fullkomment:) Symptomene lar seg vente ja, er sliten i kroppen da, men det kommer av jobben tror jeg. Noen som skal teste i helgen allerede? Jeg venter nok til ikm-dagen på onsdag.......kanskje jeg tar en på tirsdag(får se hvor utålmodig jeg blir)
2 tette - med flette Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #59 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har fått ganske ømme bryster og det stikker litt nedentil innimellom, men det er helt sikkert ikke noe symptom på at jeg er gravid Har veldig lyst til å teste da, men kan ikke teste før på torsdag.. Huff.. Mulig jeg prøver et par dager før, siden jeg hadde såpass tidlig eggløsning
filiokus Skrevet 1. april 2007 #60 Skrevet 1. april 2007 Jeg har vært småkvalm to kvelder på rad og synes puppene har vokst (men de er ikke spesielt ømme). Er spent på om kvalmen kommer i dag også.. Noen tegn hos dere? Det begynner vel å nærme seg mens eller testing hos noen ganske snart! Fremdeles nesten en uke igjen å vente for meg..
titt'hei Skrevet 1. april 2007 #61 Skrevet 1. april 2007 Hei Jeg skal ta en test på onsdag (ikm ons el tors.). Oi,oi.....håper kvalmen prøver å fortelle deg noe ja Jeg har egentlig ingen symptomer, jeg prøver å holde igjen litt da, pga de andre pp har jeg trodd at jeg har vært gravid.......har nok da kjent for godt etter Men jeg har faktisk litt ømme pupper, men det er på ytterkant. Så det kan godt bare være bh'n som presser litt.... Spennende å følge med dere. Håper vi sammen kan gå til terminklubben Desember (og 1.tri) sammen.
filiokus Skrevet 1. april 2007 #62 Skrevet 1. april 2007 Vil gjerne videre til Desemberklubben, ja :-) Pleier du å teste før du får mensen, eller venter du og ser om du får mensen først? Da vi begynte å prøve var jeg sikker på at det skulle gå så lett, så jeg testet et par dager før IKM i flere måneder. Fant ut at det begynte å bli dyrt med alle disse testene og mensen kom jo alltid etter noen dager.. Så nå har jeg tatt det rolig med testingen i det siste. Begynner å bli veldig utålmodig og synes ALLE andre får det til. Jeg har knapt en venninne som ikke er gravid eller har små barn. Det må da bli vår tur snart?
titt'hei Skrevet 1. april 2007 #63 Skrevet 1. april 2007 Det blir helt sikkert deres tur snart:) Men dessverre må noen holde på litt/mye lengre enn andre. Jeg pleier å vente til ikm dagen med å teste, da sparer jeg meg for noen negative tester tenker jeg. For de er jo ikke morsomme. Og får man negativ test noen dager før ikm, mister man kanskje motet litt..... Men hadde jeg hatt klare symptomer så hadde jeg sikkert testet noen dager før kanskje Alle mine bestevenninner har blitt gravide nå også......så håper jeg kommer etter. Jeg har ikke vært prøver så lenge enda da, så jeg skal ikke klage. Ser det er mange her inne som har virkelig prøvet lenge....
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 1. april 2007 #64 Skrevet 1. april 2007 Hei hei hiver meg på her jeg da... ikm til uken jeg også, men vi får nå se..dette er 5pp..er ikke så veldig lenge men lenge nok for en rastløs skjel..he he Jeg går også og trykker og klemmer på brystene hele tiden ikke rart den er litt ømme.. Men har luft i magen, munnsår, tretthet,humørsvingninger, hodepine og litt økende utflod..men dette kan man jo ha eller også.. Ååå jeg blir så utolmodig, og da går det hvertall ikke..he he Lykke til alle sammen;)
titt'hei Skrevet 1. april 2007 #65 Skrevet 1. april 2007 Fint at du hiver deg med Vi har vært prøvere ca. like lenge vi, jeg er i min 4pp. Begynner å bli litt utålmodig jeg og, men ikke stresset, går jo utifra at min tur vil komme Du haddejo en del symptomer du da, håper at ikke kroppen ikke lurer deg da......jeg krysser fingre for deg (og så klart for alle i 14 gjengen) Skal du teste før ikm, siden du har en del symptomer?.....eller greier du å vente ?
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 1. april 2007 #66 Skrevet 1. april 2007 Jeg venter nok... Da jeg prøvde sist jeg skulle bli gravid(har en datter på 2 i august) kjøpte jeg nesten opp hele apoteket til ingen nytte da brukte vi 11pp.. Så får heller vente litt og se;)
titt'hei Skrevet 1. april 2007 #67 Skrevet 1. april 2007 ...fort gjort å ta litt av ja........hehe......greit å vente til ikm dagen. Det gjør jeg:) Skrev deg opp på ikm-lista jeg:)
2 tette - med flette Skrevet 1. april 2007 Forfatter #68 Skrevet 1. april 2007 Huff.. dette synes jeg har vært en utrooolig lang ventetid.. Bim gjør ikke akkurat at plutselig en dag så er ikm der Går og teller ned dager.. huff huff.. Jeg må si jeg begynner å få en del symptomer, ømme bryster, ømt tannkjøtt, humørsvingninger, sitter og gråter hver gang det er noe på tv, uten at det egentlig er trist.. Gråter bar ejeg ser en baby.. Men må si jeg mistet håpet litt da samboer spurte meg om jeg fikk mensen snart siden jeg oppførte meg slik.. hehe.. så det er tydelig at jeg er sånn hver mnd
titt'hei Skrevet 2. april 2007 #69 Skrevet 2. april 2007 hehe...det er ikke lett å forstå seg på kroppen nei. Men enkelte mannfolk har veldig lett for å slenge ut "får du mensen nå" hvis de synes vi oppfører oss litt merkelig Jeg har ingen symptomer..........men det kan jo være et symptom i seg selv...hehe... Lykke til alle sammen, nå er vi i uke 14, VÅR uke. Mange positive tester takk!
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #70 Skrevet 2. april 2007 Tok en imorges, men den var negativ.. Men det er jo ikke så merkelig da, for jeg har joikke ikm før 5.. men klarte ikke la være, dumme meg Får nesten vente til 6, om jeg ikke har begynt å blø eller spotte Har bare 2 tester igjen, så må nesten være litt sparsom.. hehe Krysser fingrene for POSITIVE TESTER TIL ALLE
titt'hei Skrevet 2. april 2007 #71 Skrevet 2. april 2007 5 dager før er litt tidlig ja, så det resultatet trenger du ikke å ta så tungt Blir spennende å følge med på resultatlista utover nå
titt'hei Skrevet 3. april 2007 #72 Skrevet 3. april 2007 blæh....nå har jeg begynt å spotte litt, og har mensmurringer......så nå braker det løs snart tenker jeg:( ...og en dag før forventet, det har jo aldri skjedd før...... Da er det bare å se fremover til uke 18 Lykke til alle sammen, med testingen
kribleren Skrevet 3. april 2007 #73 Skrevet 3. april 2007 jeg har hatt skikkelig ømme pupper i ca lo uker nå.. og tenkte det var et godt tegn.. men nå kommer mensmurringene.. Blæææ! Da får jeg vel tantebesøk da...
titt'hei Skrevet 3. april 2007 #74 Skrevet 3. april 2007 huff.......ja, er ikke det irriterende!!! Men, men......neste gang er det vår tur:) Men det er jo et lite håp så lenge ikke tanta har dukket opp.....(for din del)...
2 tette - med flette Skrevet 3. april 2007 Forfatter #75 Skrevet 3. april 2007 Jeg har kjempe ømme bryster nå, og har hatt mensmurringer hver morgen i3 dager nå, men ingen mens.. Håper vel litt for mye at jeg skal være gravid da, for sist jeg ble gravid var jeg bombe sikker på jeg skulle få mensen pga murringer, men det var fordi jeg var gravid og livmoren driver på og utvider seg.. Så det er fortsatt håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå