mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2007 #26 Skrevet 28. mars 2007 juuuuuhuuuuu:) god kveld jenter!!! Da er solen gått ned,sendt sambo over til naboen for å se fotballkamp,så jeg får se ugly betty:) så nå er det soffakos med dataen på fanget og tvnorge ved siden av:) Hvordan er det med symptomene da? Hele meg er litt "out of order", hvis dere skjønner hva jeg mener...magen er ikke i sitt sanne jeg, promper hele tiden:) men om det har noe med noe spire vet jeg ikke, vet ikke helt hvilken følelse jeg sitter med denne måneden, men H Å P E R ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! i følge mine beregninger og kalkulasjoner så er det test om 8 dager, altså langfredag....... Håper virkelig at det ordner seg for alle snart. hvis det blir positiv test på langfredag så er min termin 16/12 og den beste julegaven jeg noensinne har fått:):))
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #27 Skrevet 28. mars 2007 He,he....jeg forstår at samboeren din har gått til naboen, hvis du sitter og gasser i stua.... Koselig at du er på tråden igjenn, savnet deg noen dager, leste at du hadde litt pc-problemer, bra du er på banen igjenn
mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2007 #28 Skrevet 28. mars 2007 ja det vart veldig godt å få komme seg på nett igjen ja:) savnet dere og bim.(tegn på avhengighet?) ja det var egentlig meningen at alle gutta skulle sitte her og se kamp, men de gikk til naboen i stedet(takk og pris) det er jo godt kjent at menn promper en del, men det får jo være måte på å være en av gutta da:) hehehe syns jeg ser meg selv ja...hahahaha....
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #29 Skrevet 28. mars 2007 Hehe.......jenter promper jo egentlig ikke de vet du;) Det kan jo være et tegn på graviditet det, at man får litt mye luft i magen......Jeg krysser fingre for den. Jeg har ingen symptomer, begynner tidlig å lete.......vi får se nærmere ikm.....det er jo en hel uke til.
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #31 Skrevet 28. mars 2007 Skal du også på hyttetur i påsken? jeg skal på hytta med svigers. Så får se hvordan det går med testingen da.....på utedoen. Og hvis jeg skulle være så heldig å få positiv test, så må jeg jo sitte litt der for å avreagere litt.... He,he....får ta det som det kommer......
mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2007 #32 Skrevet 28. mars 2007 Right back at ya! hytte tur med svigers her også men står det to blå strek på pissepinnen,så blir jeg vel sittende en veldig lang stund.for jeg kan jo ikke å lyve eller skjule følelser,så blir sikkert avslørt ganske fort. sambo må være ganske nære når det tisses ja,:)
Babyklar '78er Skrevet 28. mars 2007 #33 Skrevet 28. mars 2007 Jeg henger meg på ... utrolig hvor tregt disse dagene går. Har ingen symptomer, men hvem vet Hva gjør dere med drikking av alkohol jenter? - i vente perioden. Skal på jente lag til helgen og har ikke IKM før 7/4.
Klikk Skrevet 28. mars 2007 #34 Skrevet 28. mars 2007 Hehe.. ja, utedo og mensen, det er jo flott Skal ta det veldig med ro i påsken og prøve å ikke tenke for mye på det. Ikke så lett da
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #35 Skrevet 28. mars 2007 Hei:) Akkurat det der er litt vrient. Jeg tør ikke å drikke mellom el og ikm. Jeg tenker at jeg er gravid før det motsatte er bevist:) ......mange ganger jeg har unngått å drikke, men så kommer tanta rett etter......og det er jo kjedelig. Men uansett så tør jeg ikke å drikke....
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #36 Skrevet 28. mars 2007 Du deler visst ikke greier med embryoet før etter 4 uker uansett, så jeg føler ikke at man må la være å ta seg litt å drikke i tilfelle man er gravid, men det er jo veldig individuelt til hva man tenker og gjør Jeg skal på jente kveld på lørdag selv jeg, og har ikm 5/4.. Blir sikkert litt mindre vin enn ellers, men jeg gidder ikke slutte å dra ut og kose meg når jeg da har prøvd og holdet på så lenge som jeg har gjort...
Klikk Skrevet 28. mars 2007 #37 Skrevet 28. mars 2007 Hihi.. Har fått litt luft i magen ja.. Merker det. Fikk det berømte gravid- hikket i dag, men bare ett da så det kan komme av luft i magen og være helt tilfeldig. Får se om det blir flere av de. da kan en begynne å spekulere.. hehe.. føler liksom jeg har blitt litt forstoppet i det siste, men ellers ingen symtomer. Har ikke noen følelse av at jeg er gravid jeg ass...
Babyklar '78er Skrevet 28. mars 2007 #38 Skrevet 28. mars 2007 Ja, ja - det kommer jo nye muligheter Lurer på hva jeg skal si til jentene ....
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #39 Skrevet 28. mars 2007 greier faktisk.. hehe.. blodomløp eller et eller annet..
Babyklar '78er Skrevet 28. mars 2007 #40 Skrevet 28. mars 2007 Det var godt å høre! Jeg ble litt bekymret for denne sommeren - dersom denne prøvingen tar tid
mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2007 #41 Skrevet 28. mars 2007 heng deg på velkommen skal du være:) hmm...den er litt vrien. jeg gruer meg litt til påska sammen me svigers. det hører jo litt med å kose seg på hytta i påska. men hvilken unskyldning skal jeg finne på da tro.( å jeg som ikke kan å lyve da) kan jo ikke bare buse ut med " nei dere skjønner det kan hende at dere skal bli besteforeldre, men jeg vet ikke ennå" så vi får se hva som skjer
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #42 Skrevet 28. mars 2007 Jeg tenkte også sånn ibegynnelsen, men jeg har hvertfall ikke klart å holde på sånn så lenge.. Drev slik de første mnd, men etter nesten 2 år med prøving, så må man nesten fortsette å leve livet som man ellers ville gjort
mamsen & guttaboys Skrevet 28. mars 2007 #43 Skrevet 28. mars 2007 men nå er det snart natta her, så vi får snakkes senere... Have fun girls:)
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #44 Skrevet 28. mars 2007 Helt enig. J jeg er fortsatt i "startgropa" jeg, og er vel litt overnervøs:) Man skal absolutt kose seg
Babyklar '78er Skrevet 28. mars 2007 #45 Skrevet 28. mars 2007 Ja det er noe med det. Denne prøvingen kan fort bli en besettelse - jakten etter symptomer, føle seg gravid o.s.v. - man kan ikke slutte å leve
Babyklar '78er Skrevet 28. mars 2007 #46 Skrevet 28. mars 2007 Sov godt Jeg gleder meg til å høre hvordan du håndterte de kommende besteforeldrene
Klikk Skrevet 29. mars 2007 #47 Skrevet 29. mars 2007 Huff, blir helt besatt av å se etter symtomer etter jeg begynte å skrive på bim jeg... hehe.. klarer nesten ikke tenke på noe annet!
Miraculix Skrevet 29. mars 2007 #48 Skrevet 29. mars 2007 bim gjør så man blir helt besatt!! Hehe, har ikke vært så besatt som dette før :-)
2 tette - med flette Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #49 Skrevet 29. mars 2007 Ja det er vel sånn det er Etter å ha vært prøver veldig lenge så begynner det å roe seg litt hvertfall.. hehe.. Men det er virkelig godt å ha bim så andre i lik situasjon kan høre på alt sjas og mas om symptomer da hehe
kribleren Skrevet 29. mars 2007 #50 Skrevet 29. mars 2007 Hei! Jeg har ikm sånn ca i grenseland mellom uke 14 og 15. Tror mest det er uke 14. Jeg synes jeg har ventet kjempelenge allerede. Er ganske spent for jeg har ganske ømme pupper. Føler de er tunge og større. Men det trenger jo ikke å bety noe... Men som sagt er spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå