2 tette - med flette Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Startet en ny siden den andre begynte å bli veldig lang Heng dere på litt flere !!
Klikk Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 ja, det var fornuftig. Har gitt opp på den andre jeg.. hehe.. det ble for mye å lese igjennom... Er faktisk ganske rolig denne mnd jeg. har en følelse av at jeg ikke er gravid egentlig.. men en får fortsette å håpe...
prøver&prøver... Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 tror ikke vi traff helt.... men det gjenstår å se:=)
Miraculix Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Halla:-) Henger meg på her, jeg. Er ikke helt sikker på når ikm er - men er nok rundt uke 14 engang, tror jeg!! Hvordan føler dere dere da, jenter?
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Har begynt å få litt ømme bryster jeg da. Det har jeg ikke hatt siden sist graviditet, men har hatt det mye i perioder før jeg ble gravid, så prøver å ikke tenke for mye på det.. Som vi ser er det jo lett å bli lurt av kroppen sin Men ellers føleer jeg meg veldig bra faktisk. Humøret er på topp med så fint vær og så etter i morgen er det ferie for min del Jippi!!!
Miraculix Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Ååå, så digg med ferie da!!! :-) Da får vi håpe været er like perfekt som nå! :-) Jeg å føler meg egentlig i en fin form, litt magesmerter innimellom men tror ikke det har noenting å si med dette!!
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Nei, det er fort at en tar alt en kjenner på som et symtom og så blir det bare til at en inbiller seg ting. Ja, får besøk av lillesøsteren min i påska også så det blir digg... Hehe.. venter mest på at jeg skal begynne å hikke/ rape... hihi. Har hatt sånn blanding av raping og hikking HELE tiden i de forrige svangerskapene. Har liksom visst at jeg er gravid når det kommer..
Miraculix Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Hehe, ja da får vi håpe at hikkinga kommer etterhvert :-)
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2007 Jeg vet vi traff på el, men jeg har ikke noe sånn spessilet god følelse for det altså Føler nesten at det er for tidlig etter ma
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Har faktisk ikke noen god følelse denne mnd heller.. Og så har jeg hørt at en ikke skal ha sex hver dag, men det har vi. Ikke bare for å bli gravid egentlig, men sexlivet er bare veldig bra til tider.. Men kan vel bli gravid fordi om vi har sex hver dag nesten?
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2007 Ja vi har sex hver dag, og man er naturlig mere klar rundt el Jeg har hatt sex hver dag begge gangene jeg har blitt gravid, så det er ikke umulig det Jeg føler det blir for dumt å kun ha sex annen hver eller hver 3. dag for meg.. selvfølgelig er det lurt for de som sliter med å bli gravid, men jeg føler ikke at jeg er en av de.. sliter heller mer med å beholde
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Ja, samme her Blir liksom ikke naturlig for meg å bare ha sex hver tredje dag liksom.. når en er vant til å ha det oftere.. Vi får satse på at det har klaffet, Hvis ikke blir det bare en mnd til her på bli gravid. Er jo koselig her også da!
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2007 Er jo det tross alt.. hehe For meg passer det egentlig ikke å bli gravid nå heller, siden jeg nettopp har fått ny jobb.. Men det er viktigere å bli gravid.. hehe
mamsen & guttaboys Skrevet 27. mars 2007 #14 Skrevet 27. mars 2007 her var dere ja:) har hatt litt kluss på nettet så har ikke vært innpå dataen siden søndag. men el er forbi (tror jeg) har ikke testet så veldig denne måneden,så det bare gjenstår å se til påskehelga om tr kommer eller ikke, veldig festlig hvis den kommer, skal jo på hyttetur i påska....(hytte = UTEDO!!!) ellers da jenter? koser dere i finværet? VÅRYR??? næh.....:) GLISE:):)
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2007 hehe Må jo si at man blir litt mer gira når det er fint vær da El er vel over om du har ikm uke 14.. jeg hadde hvertfall el for en uke siden
mamsen & guttaboys Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 ja i følge el-slim og "murringer" så var det i forrige uke,så da er det bare å krysse fingre for at det ble fullklaff da:) eller som vi spøker litt med her...."klysa hang" hehehe;)
kine 24.12.2007 Skrevet 27. mars 2007 #17 Skrevet 27. mars 2007 Hei! Jeg fikk pos EL test i dag, og pga kort lutealfase (10 dager), så regner jeg med at IKM blir søndag 8. april (spotter antageligvis på lørdagen hvis tr kommer). Så da har jeg EL nå og kommer akkurat inn i uke 14. Håper bare jeg ikke har for kort lutealfase. Vet den er akkurat i grenseland. Lykke til alle sammen )
titt'hei Skrevet 27. mars 2007 #18 Skrevet 27. mars 2007 Hei alle sammen. Så flott at vi har blitt fler på skravletråden:) Nå er vi i en spennende tid, leter etter symptomer og håper at denne gangen satt den! Det blir spennende å følge dere. Jeg skal også på hyttetur i påsken sammen med svigers, så da blir det testpinner på utedoen....kanskje...... tvi-tvi til alle:)
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2007 Jeg spotter alltid en eller 2 dager før ikm, så får håpe det ikke kommer noe Ser det er flere som skal p åhyttetur og som må teste på utedo.. hehe Kult å måtte sitte og vente inne på en utedo når man tester.. Glad jeg ikke skal noe som helst i påsken jeg, bare vaske klær og kose meg med days of our lives.. hvis det vises i påsken da
titt'hei Skrevet 27. mars 2007 #20 Skrevet 27. mars 2007 Det var bra med en ny tråd, Miriam. Bra jobba!! Vi må jo samle ikm 14 gjengen. Noen som har en anelse symptom da?? Jeg har ingen......bare venter på at puppene skal bli ømme jeg, det er et godt tegn tror jeg, fordi dem er aldri ømme
2 tette - med flette Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. mars 2007 Ikke jeg annet enn at jeg har litt "gravid" følelse nedentil da, men det har jeg hver gang jeg ikke er gravid og omvendt Begynner å få ganske ømme bryster, men det er nok fordi jeg går og kjenner på de hele tiden i håp om at de skal bli ømme.. hehe Så ikke meg.. noen andre ?
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #22 Skrevet 28. mars 2007 ...en dag nærmere ikm............. Hvis det klaffer for dere denne gang, som vi håper at det gjør, når er terminen deres da? Jeg er en drømmer, og liker å "leke" meg med tanken.......så min termin blir 11.desember. Har navn klare og alt, men kan jo hende det forandrer seg underveis...........ja, jeg er virkelig verpesyk!!
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 28. mars 2007 Min blir da 16.12.. håper jo veldig på det da Vi har også navn klare.. Både gutte navn og jente navn Wencke om det blir jente, ja vet det er gammeldags men det er for å oppkalle etter avdøde moren til samboeren min.. Hun døde da han var 14.. Men har egentlig lyst på et mellom navn der da.. noen forslag ? Casper om det blir gutt, bare fordi vi liker det navnet Hva har dere tenkt på da ?
titt'hei Skrevet 28. mars 2007 #24 Skrevet 28. mars 2007 Casper er veldig fint:) Wencke blir veldig fint og spesielt siden det er oppkalling etter en kjær person Wencke er et sterk navn i seg selv...hm...skal vi se hvilket navn som kunne passe til mellomnavn... Wencke Alvilde Wencke Othilie Wencke Olea Wencke Elisabeth Det var litt vanskelig altså Smaken er som baken... Vi har tenkt på Victor og Helene/a..........men det kan fort forandre seg da.
2 tette - med flette Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 28. mars 2007 Det kan fort forandre seg, men det er noe med det at det blir litt mer "ekte" når man på en måte vet at man kan bli gravid med en liten wencke eller casper.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå