MissMe*med*lillegutt Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Jeg er ny her, flott side dette:) Jeg er gravid i uke 5 + 3 og har i dag hatt en brun farge på utfloden min. Er dette normalt? Jeg har ikke no mer vondt i magen enn hva jeg har hatt ellers i svangerskapet. Er så fryktelig redd for at noe skal gå galt. Håper noen har noen beroligende svar til meg:)
Incinta - snart Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 det er helt normalt. Så lenge det ikke er friskt blod så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for =)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hei Miss Me, Jeg har noe av det samme, jeg har gradvis skjønt at det er mørkt blod - det er ikke sikkert det er likt som deg - jeg har heller ingen spesielle smerter. Har snakket med legen min på telefonen, da hadde jeg hatt det i 4 dager, hun ba meg ringe igjen hvis det ikke hadde endret seg om 2 dager. Det kan være helt ufarlig, men hun kunne selvsagt ikke garantere noe. Hun ba meg ta det med ro. Så jeg avstår fra de store fysiske anstrengelsene. Jeg ville fulgt med på mengden og sett etter om det endrer seg i type og mengde. Og det skader ikke med en telefon til legen.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Er inne en tur fra tri 3. Hadde akkurat det samme som deg da jeg var like langt. Jeg var inne hos gyn og til innvendig ultralyd, men han mente at det bare var "gammelt" blod og helt ufarlig. Så lenge du ikke har smerter og det ikke er friskt blod skal du ikke bekymre deg alt for mye. Men ring lege dersom det skulle gå over til friskt blod Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå