Gå til innhold

"ny" i juliklubben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må innrømme at jeg har vært inne her og kikka innimellom, men har vel hatt en litt høy terskel for å kaste meg med... men nå synes jeg det er på tide at jeg blir med på ordentlig jeg og :-)

Jeg er 27 år, bor i Oslo og har en datter som er født 2.juli!

Skrevet

Hei, og velkommen hit til oss:)

Skrevet

Hei:-) Velkommern inn hit :-) Kjekt med nye 'ansikt' :-)

Jeg er 24 år, bor i Ålesund og har ei jente som heter Maja.

Skrevet

Neimen, så koselig at du hiver deg på, da!! :o)

Velkommen hit skal du være i massevis! Alle som er her inne er sååå koselige, så her kommer du til å trives! (Men om du har lest litt så har du vel oppdaget det?!) :o)

Vi i juli-klubben i Oslo har treff hver/annenhver onsdag... Kjempekoselig om du har lyst til å bli med oss på det en gang også!! :o)

Jeg heter Carina (næh?!), er 32 (en liten stund til), bor også i Oslo (som du kanskje skjønte?) og har en gutt, Karsten født 20 juli... :o)

Skrevet

Hei hei og velkommen skal du være!

Jeg er 25 år og har ei datter som er født 25 juli. Jeg bor i Oppegård sammen med min samboer og ei datter til på snart 4 år.

Skrevet

Hei og velkommen hit :o)

Jeg er 26 år ( blir 27 i år ) og har en sønn som er født 21 juli. Vi bor i Trondheim.

Skrevet

Koselig at du tok turen over! Det er en koselig liten gjeng her inne!

Skrevet

Hello, så bra at du endelig slang deg med da :o)

Jeg er 27 år, bor i Buskerud og har en liten Ørjan som er født 16. juli :o)

Skrevet

Hei hei, velkommen hit. Her er det bare koselige mammaer med snille søte julibarn :o)

Skrevet

Hei. Koselig du kastet deg med da.

Jeg er 33 år og har en sønn født 30.juli.

Skrevet

Velkommen hit:-) Koselig at du kommer hit, her er det bare koselige mammaer. Har faktisk vært en pappa innom her en gang og:-)

Skrevet

Takk takk :-)

Vi blir gjerne med på Oslo-treff en gang! Foreløpig er det babysvømming på onsdager, men vi har ikke så mange gangene igjen der så snart er onsdagene ledige!

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...