Gå til innhold

Solbriller


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Kjøpte solbriller til Albert på Apoteket i dag. De var på salg til halv pris! Ordentlig fine briller, men ikke like populære hos lillegutt:) Han likte bedre å tygge på dem enn å ha dem på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Det gjør Ingrid også, hun har ikke helt skjønt at hun kan se igjennom dem heller, så hun ser både opp og ned. De er jo så tøffe med solbriller! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja hadde på seg solbrillene sine akkurat slik at vi fikk ta bilde av henne, men med engang hun ikke fikk oppmerksomhet over brillene begynte hun å gråte :-) Ikke tale om at hun skulle ha på de brillene lenger enn nødvendig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de er noen raringer de små! Kjøpte forresten sykkelhjelm til han i dag, og han var jo bare så tøff med solbriller og hjelm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøft med både solbriller og hjelm, da... :o)

Jeg har også kjøpt solbriller, men de er litt store. Nå har jo sola kommet for fullt så jeg får forsøke å sy dem inn litt så jeg kan begynne å (prøve) å bruke dem snart... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt solbriller til halv pris - knallrøde!!

Brukte dem for første gang i går da vi satt på solsiden i Trondheim ( jeg tok meg en cider faktisk) Tro det eller ei Niklas tok ikke av seg brillene i det hele tatt, helt utrolig!! Tror han følte seg tøffere en toget da altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...