Gå til innhold

t-79 og Jakob :o)!!!


Beibi82

Anbefalte innlegg

Herreminguud.. nå tror jeg at jeg har funnet "feilen" på ingrid!!!!!

 

Leste den tråden her

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8766109

 

 

Og mer info her.... : http://www.kiss-kidd.no/

 

Hun ble tatt med keisersnitt, lå i seteleie... har en favorittstilling (og blitt flat/skjev i bakhodet), ligger veldig bakoverbøyd med hodet, vanskelig for å finne midtstilling... =/

 

føler meg egentlig som en stor DUST som ikke visste om detta...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jo selvfølgelig spørre deg om det kunne være det som feilte Jakobgutten din da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, kanskje det er det ja....... hmmm det har ikke jeg tenkt på heller- så da er vi flere duster i klubben;)

 

men, Jakob ble ikke tatt ved ks eller tang eller noe da- og han ligger ikke bakoverbøyd og ligger omtrent kun i midtstilling (for det er vel sånn at de ligger rett på ryggen med hodet "rett fram", er det ikke?)- men han er jo bltt ganske så flat i bakhodet av det da....

hmm, jeg må lese litt mer tror jeg.....

men hvordan finner man ut om det er det da?? lege??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslejenta mi har/hadde KISS. Er heldigvis lett å behandle. Ring til manuell terapeut for en sjekk, det er gratis. Vi går til behandling der, og martine er blitt myyye bedre!

Var ikke meninga å blande meg inn da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig vanlig dette??? Leste og sjekka siden før idag...

Min ligger også som en C/banan, lignet veldig på bildene som de hadde, som om hodet er litt skjevt festet nesten... gulper mye, vanskelig å finne roen... osv...

Men hvordan finner man ut om det er KISS eller bare er en "vanlig" skjevhet som går seg til av seg selv???? Må man til manuellterapeut eller kan fastlegen se det??? Nærmeste manuell terap er nemlig 2 timer unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...