Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 Her blåser hun bare maten ut igjen/før jeg har fått maten inn i munnen på ho, så for i det hele tatt klare å få i henne litt mat må jeg distrahere henne med leker. Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Hehe, når hun er mett, leiker hun med maten ja, men da er det jo naturlig å stoppe for oss, litt annerledes når din gjør det under hele måltidet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 26. mars 2007 #3 Del Skrevet 26. mars 2007 han min er så nysjerig at han klare ikke helt å sitte stille alltid så må ha noe å være intressert i. håper det retter seg snart bir så gris. men har vært så syk og nå er det tenner som plages så matlysta er ikke helt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 26. mars 2007 #4 Del Skrevet 26. mars 2007 Du er nok ikke alene om å ha det sånn. Jeg har fra dag 1 hvert 100% konsekvent på at det ikke er sirkus under måltidene og at de inntas ved matbordet. Jeg har jobbet mange år på småbarnsavdeling og har fått mange barn som ikke kan spsie uten å se på tv/ se i bok/ lekes med /tøyses med osv. Jeg har ikke noe problem med å se at det lett kan bli sånn når ungene nekter å spise uten dette, men tro meg, de sulter ikke i hjel frivillig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #5 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, det e igrunn nettopp det jeg har vært litt opptatt av - og har følt at jeg har gjort det litt dumt! Og jeg har vært konsekvent helt til for ei uke siden :-) Men så når jeg gang etter gang får hele meg spyttet full av spaghetti o.l. så må jeg si at det er sååå lettvint å ty til den metoden! Forhåpentligvis klarer jeg å venne henne av det!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. mars 2007 #6 Del Skrevet 26. mars 2007 Har en liten en her som stort sett sitter med ryggen til oss når han skal spise. Han sitter og snur seg mot leker, TV (selv om den er av, for det kan jo hende den kommer på!), vindu... Ja, alt annet enn å se på oss. Jeg har også forsøkt å holde leker unna måltidene hans. Det hender vi spiser og han sitter og ser på, da har han i blant fått litt leker. Nå i det siste har vi begynt å gi ham skalk/kavring mens vi spiser i stedet... Men nå som han har vært syk så har vi prøvd alt for å få i ham litt mat, har latt ham spise foran TV, vært klovner på omgang... Men så fort han blir litt kvikkere igjen skal jeg forsøke å være konsekvent igjen! ) (Men er ikke så lett, nei!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå