Rasko Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 Både lillegutt og storesøster justerte døgnrytmen på et blunk. Jeg var forberedt på mye tull ved legging, men det har virkelig gått problemfritt. Selv går jeg rundt og er døgnvill og trøtt, gjesp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Hehe, nei vi merket ikke så mye til det, hun la seg tre timer senere pga av 80årsdag og i tillegg er hun litt småsyk igjen så.. ja.. vet ikke om det er klokkestillinga eller hva det er, men humøret på jenta er vel i bånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 27. mars 2007 #3 Del Skrevet 27. mars 2007 Det gikk faktisk kjempe fint. Syntes det er værre om høsten. da vi stiller den tilbake igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2007 #4 Del Skrevet 27. mars 2007 Alle klokkestillinger har så langt gått veldig bra, men akkurat nå er vi litt i tvil på om vi egentlig skulle endret litt på sovemønsteret likevel, for hun våkner grytidlig (for oss da, dvs seks, halv sju). Selv om klokka er stilt våkner hun seks halv sju, sju men brker litt lenger tid på å sovne om kvelden (hæh? hva skjer?). Gir det ei uke til for å se om ting stabiliserer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. mars 2007 #5 Del Skrevet 27. mars 2007 legginga om kvelden har gått kjempefint, og hun sover leeenge om morran, så her har det gått over all forventning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 27. mars 2007 #6 Del Skrevet 27. mars 2007 Her gikk det ganske bra faktisk.Hadde også regnet med liv i leieren, men ikke det. Det er verre når det er høst og vinnter syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 29. mars 2007 #7 Del Skrevet 29. mars 2007 hmmmm nei Hanne hu sover enda til halv 9 - ikke halv 8. Men tror det har mer med hennes uke med sykdom. Hun er ikke tilbake for fult enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mars 2007 #8 Del Skrevet 29. mars 2007 hmmm... jeg har ikke tenkt noe spesilet på det...så da har det i hvertfall ikke vært særlig problematisk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå