Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepsi pepsi! Jeg er på første pp nå. Venter på at det skal slå seg ned en spire, men har en følelse av at tante er på vei i morgen eller onsdag.... Det tar litt tid å bli kjent med kroppen igjen også etter å ha gått så lenge på pilla, så det er vanskelig å tolke alle tegn... Vi fant ut at det var på tide å begynne, så ikke vi blir "gamle" foreldre (vi er 28 og 27) Hvor gammel er du?

Så kjekt! Jeg blir 24, sambo er 26. Jeg har lyst på mange barn, og da er det vel i grunnen på tide å begynne nå :) Skulle nok helst hatt all utdannelse i boks først - men vi diskuterte lenge frem og tilbake, og fant ut at det ikke er noen sjangs i hel.,. at vi klarer å vente så lenge! har tenkt å ta treårig utdannelse og siden bygge på, så det ville jo tatt evigheter! Så dermed ble vi enige om at vi skulle forøke på en liten en nå, og så får jeg heller ta fatt for fullt om noen år. Er spennende å være i gang. Og en anelse skummelt! :)

Hei, ja her er vi òg. Men hva petyt egentlig bokstavene pp?

Prøveperiode? Vi mistet i SA beg.av mars, og er vell strax igang med pp igjen. Vil forøke å holde igjen denne mnd og få 1 mens først...men man vet jo aldri. Vi prøver på nr 3 og vi har passert 30 år begge to.

Hei alle 1. pp'ere! Jeg er også på første pp, er 25 år og har en sønn fra før... Så vi var litt tidlig på n vi da. Henger ikke helt med på syklusen min enda jeg heller, siden jeg akkurat har tatt ut hormonspiral. Men tror jeg har hatt eggløsning (pga slim o.l), og tror jeg har IKM 3. april. I løpet av den uka i allefall.

Artig å vite at vi er flere!

Annonse

Hei alle sammen :) Jeg er også i 1. pp men har akkurat fått tante rød på besøk, så nå går jeg over i 2. pp. Kjipt, men gleder meg til å feste i helga ;D bedre lykke neste gang. Jeg er 26 og det er sambo å. Har utdanning på plass og jobb, så nå mangler det bare småttiser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...