Gå til innhold

April: Flere som har dilla på "Mitte Mus"?

Rasko

Anbefalte innlegg

Lillegutt er helt gal etter den Mikke Mus-serien som går på barne-tv på mandagene. Den er jo veldig rettet mot de yngste barna, så aprilbarna våre er midt i målgruppen. Selv synes jeg serien er temmelig dårlig, rett ut sagt teit, men tar meg selv i å si "Du gluggen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, her sitter vi begge to klistret til tvskjermen når det går! hehe, men det er jo perfekt til aprilbarna ja! Synes det er veldig bra av nrk at de tar med noe til de også, føler noe kan bli mest for de elste, men nå for tiden så ser hun jo på alt så det er kjempebra da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er det.. kjempe populært her i huset:) Og Pippi "lampstomp"(som hun så søtt sier) som går på søndager, og mekke mikkel på fredager. Begynt å interessere seg mer for barne tv nå. Gikk til innkjøp av hennes første dvd nå i helgen og det var teletubbies..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den er helt topp for mine to små krapyl! De elsker den serien! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt SINNSYKT hvor mye Matilde digger Mikkes klubbhus. *Riste på hodet* Jeg har alltid vært helt anti sånne overenkle program, men jeg skjønner jo nå at det er en grunn til at de er sånn. "Mikke-mimmi-mikke-mikke-mimmi-mikke-doh-doh-mikke!" Tror hun kunne sagt det hele dagen sammenhengende hvis hun hadde hatt tid. Helt krise-krise i går da jeg nok en gang fikk kabeltv'n til å henge seg opp akkurat når det skulle begynne, OG jeg ikke fant krise-mikke-dvd'n. Jaiks!! Ble Tom og Jerry på henne i stedet og det var sånn passe greit "khatt! khatt!"

Meg: Du gluuuuuuggen!! Tipp-topp-tipp-topp-tipptippetitopp osv... MÅ ikke få den sangen på hjernen så lenge Matilde er til stede så lenge det ikke er på tv AKKURAT da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette fenger helt enormt! På fredagen maste Sondre veldig om Mikke Mus, og jeg tenkte jeg kunne sette på en dvd med "vanlig" Mikke Mus-filmer som vi har, men dette ble jammen ikke godt mottatt - det var jo helt feil Mikke Mus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja...hun ser på men liker best slutten, og tipp-topp-tipp-.topp-tipp-tippeti-topp... (Ja, man kan bli gal av mindre), og da danser hun på en fot og koser seg. Men her er det Elias eller "BÅÅÅÅT!!!" som er det store... Og potta-pat... -Kan snart de to DVDene utenat tror jeg... Men kan kanskje skylde på oss selv siden vi alltid setter de på istedet for jubalong feks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubalong har ikke falt i smak her heller. Vi pleier i stedet å sette på svensk tv, der er det "Disney-dags" hver lørdag. Storesøster liker det godt, men lillegutt vil heller se "Mitte Mus".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja "Mitten musen" er kjempe kjekk. Hu har nå fått to dvd`er av mikkemus og skal tro hun helst vil se dei hele tiden.

Mikke Mus klubbhus er bare max kjekk... som når dei roper på "Gluggen" - da legger hun hendene på hvert kinn og roper på "uggen"

Skulle ønsk me hadde Disney kanalen og kunne sett mer mikke - han er jo bare kjempe skjønn da. Min favoritt Disney... mye kjekkere han enn Donald f.eks... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi også en Mikke faaan..Tippetitopp..det hoppes og danses....Spesielt fasinert er han av lua til langbein som hopper ( utrolig komisk) når han danser. Når Lille ser Langbein andre stedet (plakater etc). Løfter han knytteneven fra hodet og opp i luften, mens han simulerer lua som hoppe, mens han danser og synger tipetitopp.....*ler*. Jeg har saumfart nettet etter Mikkes klubbhus på DVD....finner kun amerikansk. :-(( Vanlig Mikke tegnefilm duger kun i noen få minutter....Kommer det ikke snart på DVD, da? *venter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har dessverre ikke sett mikkemus klubbhuse på dvd - men der er mange ander morsomme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...