Gå til innhold

April: Hva jobber dere med? Evt. hva studerer dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kontormedarbeider, på godt norsk potet! -brukes til det meste! :-p

Har vokst endel i gradene på dette året, startet helt blank (kjekt med en mamma som kan hjelpe en innenfor dørene) fikk ansvar for fakturering, så sentralbord, så utleiesystem, så enda mer fakturering, så post, så den berømte sekretær jobbingen (har en sjef pluss ett par formenner som ikke har peiling på data)

Nå har min mamma sluttet og jeg har nå regnskap og lønn også og alt annen arbeid som hun hadde.... i tillegg til dette tar jeg deltidskurset "regnskapsskolen" på nki...... ----> derfor er jeg minimalt her for tiden...

men nå blir det effektivisering av administrasjonen og jeg skal jobbe mest med regnskapet til fire fem firma, sammen med ei til som har regnskapet til det sjette firma, og skal ikke ha lønn til vanlig, men må holde meg oppdatert på det området også, da jeg er backupen på lønn.... jadda! her går det unna i svingene skal jeg si dere!!

(oi det var godt å få skrevet det ned, føler alt er kaos om dagene, men ser at det langsiktige blir kjempebra!)

Jaja.. du spurte vel egentlig om ett enkelt svar men nå har du fått utbrettet hele livshistoria mi! hehehe... men du fikk hvertfall vite det du ville vite.... :-p

Hvilket skoletrinn er du lærer? Tenkte faktisk på lærerutdanning engang, som vgs lærer, men slo fra meg den tanken også... :P

For de få som ikke har fått det med seg til nå (*fnis*) så er jeg nå snart avdelingsleder i et møbelvarehus, med ansvar for interiørvarer. "Ingen" utdannelse (bare engelsk grunnfag - kjemperelevant, haha), klatret saaaaaakte siden jeg begynte å jobbe i butikk for 13-14år siden.

Var ferdig utdannet lærer i fjor vår, videreutdanner meg i år innen IKT og læring, mens jeg går gravid, via nettet. Skal avlegge en "eksamen" nå i mai, og så tar jeg en eksamen til til nestevår for å fullføre dette skoleåret... -Kanskje..hehe... Er så lei, at vi får se hva det blir til...

Jobber i kommunal fam.bhg. så jeg er hjemme 4 dager i uka og på "basen" en dag i uka. Blir nok ikke pensjonist i denne jobben slik de fleste som jobber der nå snart er, hehehe.... ;o)

Annonse

Jobber som "mini"skjef på McDonald's i Gøteborg. Har hand om en del skjema, varebetilling,Om jeg fortsetter her så blir jeg skjef i løpet av høsten, men ettersom vi skal flytte hjem til Norge blir ikke det noe av.

Har foresten jobbet innom det samme i 7 år nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...