Rasko Skrevet 26. mars 2007 #1 Del Skrevet 26. mars 2007 Her i gården har vi ikke begynt aktivt med det ennå, annet enn at lillegutt får sitte på do når han spør om det. Enn hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 26. mars 2007 #2 Del Skrevet 26. mars 2007 Vi har vel begynt så vidt, hun får sitte når hun vil, og akkurat nå ligger det på oss at vi ikke ahr bedre tid morgen og kveld, men hun har faktisk bæsja to ganger i potta (+en gang utenfor potta.. hehe) Men problemet er at hun blir livredd når hun reiser seg opp og ser hva hun har gjort, og skjønner enda mindre når vi klapper og roser henne for hvor flink hun er! hehe Tenkte vi skulle begynne skikkelig til sommeren når hun kan gå litt lettkledd og slikt... Frem til da blir det vel morgen og kveld, og kanskje når vi kommer hjem fra bhg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 27. mars 2007 #3 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi prøvde en del på sen sommeren i fjor, og da tisset hun ofte på do. Men nå syntes hun ikke det er så artig lenger, men det kommer vel etterhvert. Av og til sier hun fra i bhg at hun må do, og de tar henne på do. Men det skjer ikke så mye:) Tenker også at sommeren er en fin tid til å prøve litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2007 #4 Del Skrevet 27. mars 2007 Vi har kjøpt potte (hun får noia av doen så lenge det innebærer noe annet enn å slamre med lokket eller trykke på flushknappen), go hun sitter på den innimellom (med klær og bleie), men ser ingen spor av forståelse til hva den egentlig er til, hehe. Får se hvordan ting går nå når vi kler mer av henne når tempen ute stiger, pes å "øve" med body og strømpebukse og genser og bukse *svett*. Men det er litt koselig når jeg sitter på do og leser reklamen, og så sitter hun på potta ved siden av og leser Donald (doh) *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 27. mars 2007 #5 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke begynt med noe hardtrening her i huset ennå. Men hver gang vi bytter bleie eller skal bade spørr jeg henne om hun skal tisse på potten. Og hun setter seg faktisk ned og tiser. Er ganske flink hun egentlig. Hadde jeg bare tatt meg selv i nakken og trenet litt mer med henne, så tror jeg faktsik vi hadde hatt en bleie fri jente i løpet av våren/sommeren. Og hver gang jeg sitter på do skal hun sitte på potte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 29. mars 2007 #6 Del Skrevet 29. mars 2007 Me har prøvd en periode - men det fungerer ikke her. Hun sier ja til å tisse do. Spør henne 10 minutt etter at hun har drikket noe. Setter seg på do og promper litt - er kjempe stolt og går å leker. To minutter etterpå har hun tisset på gulvet. Hun går altså uten bleie... men etter noen dager gav me opp og må innse at me må vente noen måneder til. Mai/juni trår me til for godt... da skal bleien bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 29. mars 2007 #7 Del Skrevet 29. mars 2007 Vi spurte Lille en stund....,men han sa 'nei', så da droppet vi det inntil videre. Plutselig insisterte han på å sitte på do for noen uker siden. Kledde av og han tisset og prompet og bæsja 2 plopp som han så stolt proklamerte før han hadde fått begge bena innenfor døren i bhg dagen etter. Da fortalte de at de satt alle "de største barna" (er min blant dem?!?!?!?) på do etter måltidene. Lille hadde ikke levert noe der. resultatet kom altså hjemme med vantro og hoiende foredre på hver sin side av porselenet. For et liv!! :-) ps...må legge til at interessen for skåla er avtagende nå :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå