Gå til innhold

midlin---Gravid???, Incinta *første pp* , *dreamer* ,trine86,musa88 7pp og Miriam_ !!! Er dere her?

Anbefalte innlegg

jøss..det var veldig dyrt ja.. ja det er vel et dyrt strøk å bo i.. hmmm men men..får håpe dere får kjøpt så dere slipper å betale så mye...

lykke til med huskjøpet forresten:-D

Fortsetter under...

Oj! Imponerende, den hørtes fin ut=) Vi leier en 70kvm kjellerleilighet og betaler 6500 inkludert strøm. Men sambo eier en leilighet som vi flytter inn i i mai. Den er en god del større enn her, med to soverom=) Så da er alt klart for å få en liten baby, hehe;) Så blir det billigere enn å bo her da selvfølgelig.

Oj! Dere har det skikkelig på "stell" :)

Typen eier et hus, men det er ikke pusset opp enda.. Men det er underveis :)

Vi har 2 soverom her, men jeg vil ikke bo her til sommeren, det er jo kun to små altaner som det ikke går ann å sole seg på, åsså er det ingen plen :( Så det vurderes sterkt å kjøpe leilighet midlertidlig, eller kjøpe tomt å bygge, typen er snekker og alt mulig mann :) Hehe..

Jobber du eller studerer du?

Miriam_ : 3 rom! Da har dere ihvertfall plass til barn=) Blir veldig deilig å flytte til sambo sin leilighet, så vi kan pusse opp og få alt som vi vil. Gleder meg til det blir en spire og vi skal pusse opp barnerom=)

Milla/Hopzz-3pp: Hehe, har alt ganske på "stell" ja, hehe. Men det høres det ut som dere har og. Et helt hus! Når tror dere at det blir ferdig da? Kjedelig at det ikke er plen, og ikke noe sted der man kan sole seg der dere bor nå. Da skjønner jeg at du ikke vil bo der til sommeren. Så heldig du er som har en type som er snekker og alt mulig mann=)

Jeg studerer spesialpedagogikk og jobber ca 70% som personlig assistent ved siden av. Hva med deg?

Annonse

*dreamer* : Ja har jo det, men er fortsatt kjedelig når man ikke eier selv, så skal jo prøve å kjøpe :)

Jeg er også assistent, men er assistent på en tilrettelagt avdeling på vgs da, så er elevassistent til en gutt ;)

Å så koselig!:) Det er en så fin jobb synes jeg! Jeg var assistent for henne på SFO før, men nå er jeg mest hjemme hos henne fordi hun er en del syk.

Er deilig å eie noe selv. Er jo sambo som eier den leiligheten, så sånsett er det litt kjedelig, men bedre enn å leie da=)

Hvor lenge har du og sambo vært sammen?

• 4 uker senere...

Jeg er da også her =) hihi... Jeg og Mussa88 har prøvd like lenge, men jeg har så lange sykluser at jeg nærmer meg 9 måneder... huff. Lei nå. Vil ha et lite gull. hihi...

Jeg skal ha mensen imorgen så dette blir spennende... er jeg gravid nå så har jeg termin rundt 10. januar... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...